Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Als het foute tuning betreft, ben je er altijd snel bij

En ja, die dingen zijn verschrikkelijk lelijk
      Il-motorsport heeft ondertussen vierkante koplampen voor de mooie prijs van....450€...excl btw that is

Of ge kunt een DIY-projectje beginnen met vierkante lampen, eventueel van een 323F
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Als het foute tuning betreft, ben je er altijd snel bij

En ja, die dingen zijn verschrikkelijk lelijk
        Il-motorsport heeft ondertussen vierkante koplampen voor de mooie prijs van....450€...excl btw that is

Of ge kunt een DIY-projectje beginnen met vierkante lampen, eventueel van een 323

Comment

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            misschien enkel nog de kleinere dubbele koplampen.
            Kom he jongen, ik ga zo'n zever toch ook niet in het Hyundai-topic verkondigen, of wel soms?

Comment

• allez gasten

ik heb dat altijd knap gevonden. want de originele klaplichten staan zo hoog open.

en dan nog een schuine rolbar erop
              wimoptiek.be op

Comment

• Gaan Mazda en Audi samen wankelmotoren ontwikkelen?
                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Elise-stoeltjes
                    Ik wil dat.

Comment

• En dit wil ik ook, gewoon om de reacties van mensen te zien.

+ YouTube Video

Wankels en hun speciale kantjes

Comment

• Wanneer komt spillies hier posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Ja, ik wil

Comment

• Lijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.

Comment

Lijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.
                              Is toch logisch hier wil iedereen een diesel, wat gelukkig niet mogelijk is in een MX-5.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Lijkt wel of ze bij Mazda Deutschland om de paar maanden een speciaal model lanceren van de MX-5. Eerst hadden we de 20th anniversary edition, dan de kaminari en nu de karai. Hier doet Mazda Belgie maar bitter weinig om de MX-5 te promoten.
                                Hier hebben we de 20th toch ook gehad.

Momenteel moeten we het stellen met de 'Zamante', niet veel soeps.

En Mazda belgium is in promoten nog geen hoogvlieger.
                                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  Is toch logisch hier wil iedereen een diesel, wat gelukkig niet mogelijk is in een MX-5.
                                  Ge zult er mss mee lachen, maar mocht Mazda beslissen om de 1.6 diesel in de MX-5 te leggen dan zou de helft of meer met zo'n motor verkocht worden.

Of dat een goed idee is, da's wat anders.

Comment

• Ik heb gelezen dat er nog een speciale serie op het menu staat voor België. Hopelijk betaalbaar en interessant qua opties. Maar ik snap eigenlijk niet wat je anders zou kunnen willen dan hoe die Kaminari is samengesteld ...

Edit: en ik wil cruise control! Ik ga moeten shoppen in Deutschland. Ooit ...

Comment

• Pff, weer met zo'n prullemotor. Wanneer jassen ze daar nu eens een 200pk+ motor in. Dát zou pas interessant zijn.

ik moest lachen toen ik dit zinnetje las :

Wie er in ons land één wil, houdt best z'n adem niet in. De Belgische Mazda-zetel zal het model niet voeren. In plaats daarvan komt er een eigen speciale editie die is afgestemd op de smaak van onze markt

een diesel dus ??

Comment

• Tja, plus 200pk voor de MX-5 is geen probleem. Alleen ff een Cosworth compressor laten steken en dat probleem is verholpen. Nadeel is wel dat die redelijk kostelijk is en helaas niet gehomologeerd voor Belgiekske.

Comment

Working...
                                        X