Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tghoh, moest ik op de Ardennenrit 100pk meer gehad hebben...ik zou niet sneller sneller gereden hebben of meer plezier gehad hebben denk ik.
Echt, als topmodel een uitgeklede versie ipv gewoon een dikkere motor installeren aub. Pk's zijn tof om te accellereren, gewicht is voelbaar tijdens optrekken, afremmen en sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTghoh, moest ik op de Ardennenrit 100pk meer gehad hebben...ik zou niet sneller sneller gereden hebben of meer plezier gehad hebben denk ik.
Echt, als topmodel een uitgeklede versie ipv gewoon een dikkere motor installeren aub. Pk's zijn tof om te accellereren, gewicht is voelbaar tijdens optrekken, afremmen en sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTghoh, moest ik op de Ardennenrit 100pk meer gehad hebben...ik zou niet sneller sneller gereden hebben of meer plezier gehad hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIdem en idem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat er nog een speciale serie op het menu staat voor België. Hopelijk betaalbaar en interessant qua opties. Maar ik snap eigenlijk niet wat je anders zou kunnen willen dan hoe die Kaminari is samengesteld ...
Edit: en ik wil cruise control! Ik ga moeten shoppen in Deutschland. Ooit ...
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMazda
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZeg eens wat over die NC die je gereden hebt na de Ardennenrit
Zalig karretje, rijdt echt goed, geeft ook het karting zoals bij de Compi. Maar zo'n 1.8 mist wel wat power als je aan 't doorduwen bent. En dan nog niet alleen op de autostrade.
En voor de grotere mensen staat de zetel ook nog altijd te hoog, heb dat probleem ook in mijn Mazda 6 (al is dat niet zo erg daar, itt bij de MX-5 waar mijn voorhoofd boven de ruit uit stak als ik recht zat).Last edited by Spillies; 10/07/2011, 15:04.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDa's die fameuze 'Zamante'. Trekt imo op geen hol. Biedt toch geen meerwaarde aan de wagen!
En niet in tweeliter. Meer zucht.
Iemand al een zicht wanneer de nieuwe MX-5 op de markt komt? Ik gok tweede helft 2012?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de volgende mazda 3 reeks zal verschijnen?
Comment
Comment