Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fotoke van de MPS

Comment

• Zijn er zaken waar je op moet letten als je naar zo eentje op zoek gaat?

Comment

• Nope, 't is een Mazda. Daar gaat nooit iets aan kapot.

Comment

• Zien dat er niet te veel extra parts ophangen. Er kan nogal wat aan getuned worden, en dat is meestal niet om mee te showen maar om mee door te raggen.
          Voor de rest inderdaad, degelijk spul !

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Last edited by Jemme; 02/03/2012, 10:31.
            Jm
            http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Uitzonderlijk.... een auto die zuiniger is dan opgegeven door de fabrikant
              Natuurlijk een Mazda

LINK
              Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                Uitzonderlijk.... een auto die zuiniger is dan opgegeven door de fabrikant
                Natuurlijk een Mazda

LINK
                Ik heb in het verleden al met heel wat auto's zuiniger gereden dan opgegeven was.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Natuurlijk, als je enkel wegen kiest waar je bergaf kan rijden. Zo kan ik het ook.

Comment

• Ik zou zeggen dat het tijd werd dat Mazda zuinige dieselmotoren begon te maken. Hun oude 2.0CDVI was echt geen zuinigheidswonder te noemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Natuurlijk, als je enkel wegen kiest waar je bergaf kan rijden. Zo kan ik het ook.
                      Dat kan je toch niet volhouden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ik heb in het verleden al met heel wat auto's zuiniger gereden dan opgegeven was.
                        In het verleden ik ook. Maar sinds die eco labels de kop opsteken niet meer. Met mijn niet-eco fokus kan ik lager verbruik halen dan met de vrouw hare V50 DrivE. Die zou 3.9 moeten halen... yeah right.

En daarbij, hier gaat het om een test en in vergelijking met de andere is de 3 de enigste die dit lagere verbruik kan voor leggen.
                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• ERC - Mazda RX8

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• De nieuwe Alfa Romeo Spider zal gebasseerd worden op de nieuwe mazda MX-5.
                                Een door de Italianen getekende koets zal over de MX komen en er worden ook Italiaanse motoren voorzien. De nieuwe spider zal ook bij Mazda in Hiroshima van de band lopen.
                                Benieuwd want Italianen kunnen best wel knappe auto's tekenen en kunnen leuke motoren bouwen. Al de rest, wat ze minder kunnen wordt nu door mazda gedaan.
                                Nieuwe spider lijkt me een "goede" auto te worden....
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• Mazda MX-5 gaat gelukkig eigen motoren gebruiken, geen Italiaanse. En het design is ook al niet Italiaans maar komt van Mazda zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Mazda MX-5 gaat gelukkig eigen motoren gebruiken, geen Italiaanse. En het design is ook al niet Italiaans maar komt van Mazda zelf.
                                    Dat gevoel is natuurlijk volledig wederzijds

Comment

• Toch liever een MX5 nog altijd.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X