Die nieuwe 6 is echt knap op foto !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenMisschien jou volgende bedrijfswagen hé, 150 pk en 90% aftrekbaar, fiskaal interessant dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichtenals ik een executive kan krijgen, zou ik er nog durven over nadenken !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDie nieuwe 6 is echt knap op foto !
Comment
-
-
Hallo iedereen
Recent is er een nieuw programma te zien op Life tv genaamd Racing Stars, http://racingstars.tv/ Uit meer dan 1200 inschrijvingen blijven uiteindelijk 4 mannen en 4 vrouwen over die met 2 Mazda MX-5's de 24 uur van Zolder gaan rijden.
De wedstrijd is in volle gang, piloten krijgen hun raceopleiding en er wordt serieus gas gegeven met de MX-5'en. Uiteraard willen we dat heel België en ver daarbuiten hier weet van krijgt en daarom vraag ik of jullie zo vriendelijk willen zijn om de pagina van mijn vriendin te liken op facebook. Ze vertrekt binnenkort alvast als enige van de Racing Stars naar Istanbul om de voorstelling van een gloednieuwe Mazda bij te wonen op uitnodiging van Mazda zelf!
Alvast heel erg bedankt en zekere kijken! Elke weekdag op Life tv om 21.30.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Ben eigenlijk best nieuwsgierig naar wat het was....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDa's vervelend. Het zoekertje is al weg.
Ben eigenlijk best nieuwsgierig naar wat het was....
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
Comment
Comment