Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dikke ketel zo'n CX-9 ????????
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenStond heel proper.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
De NC is het model die ik het minst vaak zie rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Zot hoe vaak je die NB nog ziet rijden, vandaag ook nog eentje tegengekomen en ni ver van ons staat er eentje te koop in dezelfde kleur als deze denk ik, wel niet zo proper. Overbuur heeft zich een NA gekocht, was aan het twijfelen tussen BMW Z3 en MX-5.
De NC is het model die ik het minst vaak zie rijden.
Comment
-
Mazda CX-8 To Join SUV Family In Japan
A single image and a number of specifications have been released about Mazda’s next SUV, the CX-8.
While news of the vehicles comes out of the blue, it has been confirmed that the CX-8 will be offered in Japan, at least initially, and have six- and seven-seat configurations. Also, the new model will join the CX-4 as Mazda's second SUV offered solely in Asia.
The CX-8 is believed to be based around the same platform as the CX-9, as it shares its 2,930 mm (115.3 in) wheelbase with its bigger and older sibling.
However, the CX-8 is 115 mm (4.52 in) shorter in length, is 129 mm (5.1 in) narrower and 17 mm (0.7 in) shorter height-wise than the CX-9. As the largest Mazda SUV isn’t available in Japan, the CX-8 will sit at the top of the company’s local SUV range.
In terms of powertrains, Wheels Magazine says the CX-8 will exclusively receive the 2.2-liter turbo diesel engine from the Mazda 6, potentially delivering the same 172 hp and 309 lb-ft (420 Nm) of torque.
It remains unclear when Mazda intends to unveil the CX-8.
Comment
-
NIEUW MAZDA-MUSEUM GEOPEND
Mazda heeft een meer dan interessante geschiedenis, iets dat het Japanse merk in Europa koestert door in het in Zuid-Duitsland gelegen Augsburg een hagelnieuw museum te openen.
Het zojuist geopende Mazda-museum is Mazda's eerste museum in Europa en tevens de eerste buiten de Japanse landsgrenzen.
Het merk uit Hiroshima zet in Augsburg zijn bijna 100-jarige geschiedenis in de schijnwerpers. Bezoekers kunnen zich vergapen aan meer dan 45 klassieke Mazda's, modellen die niet altijd in Europa leverbaar waren.
Liefhebbers van de Cosmo Sport, de Luce RX87 of de in Europa bekendere RX-7s kunnen die auto's uiteraard van dichtbij bekijken. Ook minder sportieve maar daarom niet minder bijzondere auto's als de R360, de K360 en de 1000 Coupé kunnen er op de nodige aandacht van liefhebbers rekenen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNIEUW MAZDA-MUSEUM GEOPEND
Afgelopen jaren elk jaar in München oevrnacht op weg naar vakantie!
Dit jaar besloten nog eens naar het zuiden van Frankrijk te gaan.
En daarna voor 3 jaar naar Amerika.
Het zal dus niet voor direct zijn!
Comment
Comment