Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had ik al gezien, maar blijft toch machtig wat die Amerikanen allemaal voor elkaar kunnen krijgen. In ons apenland is het de moeite nog niet om daar maar aan te denken.
Baanligging en de prachtige evenwicht van de miata op de baan naar de kloot dankzij de perfekt gewicht verdeling die compleet vertoord is!
150kg meer op de vooras minimum...
En te brede banden ook die de speelsheid van de miatia to nihil herleiden.
Ze proberen een muscle car te maken van een echte licht roadster...
De MX5 is een kind van Colin Chapman idee over licht gewicht heeft geen grote motor nodig.. de americanen verpesten weer alles door gewicht en pk boj te voegen...
Gewoon een verkeerde aanpak. De miata is een "kopie" van een Lotus Elan, niet van een Mustang
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Daar heb je gelijk in, maar zoiets doe je voor de fun. Het geluid van een V8 moet zalig zijn in een MX-5. Trouwens er zijn wel meer motorswaps gedaan met MXjes.... Corvette motor, S2000 motor om er maar 2 op te noemen.
Mazda laat in Genève een nieuwe dieselversie van de Mazda3 zien: de 143 pk sterke 2,0-liter CiTD HP. Die laatste letters staan voor "High Power", maar het is vooral het koppel waarmee de Mazda hoge ogen gooit.
Met een maximum koppel van 360 Nm schaart hij zich in een select groepje waartoe vooralsnog alleen de Toyota Auris 2,2 D4-D (400 Nm) behoort.
Auto’s als de Honda Civic 2.2i-CTDi (340 Nm) en de vernieuwde BMW 120d (350 Nm) laat hij achter zich. De Mazda3 CiTD HP wordt begin deze zomer in de Nederlandse showrooms verwacht. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...
Mazda toont de dieselbeul op de Autosalon van Genève. Naast deze auto zijn ook de nieuwe Mazda2 en de Hakaze concept op de stand van het Japanse merk te zien.
Comment