Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door MattaOK, that does it
ik ga nen Mazda kopen !
vindt ge??? ik heb daar toch men twijfels over! die twijfels zijn waarschijnlijk ontstaan door vooroordelen, maar ik zit er nu eenmaal mee!! Al sik hoor mazda, dan denk ik eerder aan Magda!! en dit in de zin van: He, kijk daar magda, de vrouw van marcel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door MattaOK, that does it
ik ga nen Mazda kopen !
vindt ge??? ik heb daar toch men twijfels over! die twijfels zijn waarschijnlijk ontstaan door vooroordelen, maar ik zit er nu eenmaal mee!! Al sik hoor mazda, dan denk ik eerder aan Magda!! en dit in de zin van: He, kijk daar magda, de vrouw van marcel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door samgmOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door Bart VD.J.Hwang Mazda (den baas!)
hij snuift rijst! meer ni!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door MattaOK, that does it
ik ga nen Mazda kopen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieOorspronkelijk geplaatst door MattaOorspronkelijk geplaatst door LafoopsieEindelijk een mooie foto van een Mazda:
zeg, waar is Atenza nu ?
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA =)=)=)=)=)=)=)=)
Comment
Comment