Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik ga me morgen een nieuwe wagen kopen
Nu te koop: een mooie wit/roest-kleurige mazda 323. Hij komt geloof ik uit '88 (moet ik nog ff opzoeken) en heeft pas 216.248 km gelopen
Het is een oude auto maar loopt nog als een trein. Heeft nooit binnen gestaan maar is wel van een oud vrouwtje geweest, nou ja, ze is 55 ondertussen
Heeft wel een aardig lijstje van kwaaltjes:
1 - Roest
2 - Roest
3 - Portier links kan niet meer op slot
4 - heeft ietwat slippende koppelingsplaten, deze dienen tezamen met de drukgroep te worden vervangen.
5 - Radio valt uit elkaar
6 - Had ik al roest gezegd?
7 - Sunroof gaat niet meer open en dicht (dichtgekit)
Maar uiteraard ook goede punten:
1 - starten en lopen (automatische choke)
2 - heeft m'n moeder nog nooit in de steek gelaten
3 - Echt onverwoestbaar
4 - Zeer schattige LM-velgjes
5 - Stoelhoezen
6 - Trekhaak
7 - goedkoop
En dan nu de fotoowtjes:
PURE KLASSE!!!
Comment
-
ik vind het maar flauw wat jullie aant doen zijn met dit topic te lanceren.
We all know dat Atenza fan is van Mazda. Nu, Mazda maakt goeie wagens. Nu kunt ge zeggen "model X is toch maar (...)", maar je moet het algemeen zien, de hele evolutie en zo.
Gewoon omdat Mazda niet gelijk is aan Merc, BMW, VW/Audi, enz... vinden jullie het nodig een soort van 'afbreek'topic te maken.
Aanvaard gewoon eens de mening van anderen ivm favoriete merken. En wat de foto's betreft, laat het gewoon zo. Houd uw reacties achterwege, want ze zijn toch allemaal hetzelfde. "Atenza, door jou kan ik geen mazda meer zien" of "atenza, stopt ermee, jong" of ....
Der zit hier iemand opt forum die hevige fan is van LADA. Gaat ge om hem te plagen een dergelijk topic over Lada beginnen? Niet dus. (om maar een voorbeeld te geven)
Wel, stopt dan met op Atenza's kap te zitten of Mazda af te breken.
Tis echt kinderachtig gedrag.
Nu kunt ge reageren als "twas maar om te lachen zne ". En andere dergelijke reacties dat het niet serieus bedoeld was. Maar zo te zien ist niet echt als "joke" bedoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Vik ga me morgen een nieuwe wagen kopen
Nu te koop: een mooie wit/roest-kleurige mazda 323. Hij komt geloof ik uit '88 (moet ik nog ff opzoeken) en heeft pas 216.248 km gelopen
Het is een oude auto maar loopt nog als een trein. Heeft nooit binnen gestaan maar is wel van een oud vrouwtje geweest, nou ja, ze is 55 ondertussen
Heeft wel een aardig lijstje van kwaaltjes:
1 - Roest
2 - Roest
3 - Portier links kan niet meer op slot
4 - heeft ietwat slippende koppelingsplaten, deze dienen tezamen met de drukgroep te worden vervangen.
5 - Radio valt uit elkaar
6 - Had ik al roest gezegd?
7 - Sunroof gaat niet meer open en dicht (dichtgekit)
Maar uiteraard ook goede punten:
1 - starten en lopen (automatische choke)
2 - heeft m'n moeder nog nooit in de steek gelaten
3 - Echt onverwoestbaar
4 - Zeer schattige LM-velgjes
5 - Stoelhoezen
6 - Trekhaak
7 - goedkoop
En dan nu de fotoowtjes:
PURE KLASSE!!!
NOT!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThingik vind het maar flauw wat jullie aant doen zijn met dit topic te lanceren.
We all know dat Atenza fan is van Mazda. Nu, Mazda maakt goeie wagens. Nu kunt ge zeggen "model X is toch maar (...)", maar je moet het algemeen zien, de hele evolutie en zo.
Gewoon omdat Mazda niet gelijk is aan Merc, BMW, VW/Audi, enz... vinden jullie het nodig een soort van 'afbreek'topic te maken.
Aanvaard gewoon eens de mening van anderen ivm favoriete merken. En wat de foto's betreft, laat het gewoon zo. Houd uw reacties achterwege, want ze zijn toch allemaal hetzelfde. "Atenza, door jou kan ik geen mazda meer zien" of "atenza, stopt ermee, jong" of ....
Der zit hier iemand opt forum die hevige fan is van LADA. Gaat ge om hem te plagen een dergelijk topic over Lada beginnen? Niet dus. (om maar een voorbeeld te geven)
Wel, stopt dan met op Atenza's kap te zitten of Mazda af te breken.
Tis echt kinderachtig gedrag.
Nu kunt ge reageren als "twas maar om te lachen zne ". En andere dergelijke reacties dat het niet serieus bedoeld was. Maar zo te zien ist niet echt als "joke" bedoeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samgmFeit blijft toch dat Atenza serieus overdrijft met het posten van Mazda's in het desbetreffende foto's topic. Op zich is daar niks mis mee, maar de foto's zijn dikwijls van erbarmelijke kwaliteit. Maar blijkbaar wordt er nooit een waarschuwing of dergelijke gegeven, wat ik ten zeerste betreur. Mensen worden soms geband ed voor minder erge dingen ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThingOorspronkelijk geplaatst door samgmFeit blijft toch dat Atenza serieus overdrijft met het posten van Mazda's in het desbetreffende foto's topic. Op zich is daar niks mis mee, maar de foto's zijn dikwijls van erbarmelijke kwaliteit. Maar blijkbaar wordt er nooit een waarschuwing of dergelijke gegeven, wat ik ten zeerste betreur. Mensen worden soms geband ed voor minder erge dingen ....
awel sorry ik maak er mij wel druk in!!!! het zijn telkens (voor 90%) slechte en lelijke foto's! van mij moet er ni telkens een 'droomwagen' opstaan, maar op zen minst MOOIE FOTO'S en ni 23 achter elkaar!
Comment
Comment