Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Feit blijft toch dat Atenza serieus overdrijft met het posten van Mazda's in het desbetreffende foto's topic. Op zich is daar niks mis mee, maar de foto's zijn dikwijls van erbarmelijke kwaliteit. Maar blijkbaar wordt er nooit een waarschuwing of dergelijke gegeven, wat ik ten zeerste betreur. Mensen worden soms geband ed voor minder erge dingen ....
akkoord, maar ik trek het mij niet meer aan, tis toch wasted energy van u op te jagen dat er weer foto's staan van mazda. Ik laat het voor wat het is. Post Atenza foto's, ok, post em nie, ook ok. Ik maak er mij niet druk in.
dat is dan goed voor u, maar ik erger mij daar dus wel aan
en ik wil dus ook een oproep doen aan onze moderator om er zich eens over te bezinnen
anders begin ik vanaf ma met posten van foto's van hyundais uit alle verschillende hoeken ...
geen wonder dat Aztenza hier niet komt Mazda wordt hier met de grond gelijk gemaakt...waarom? ok Aztenza poste veel foto's en ok, soms is het een beetje overdreven maja ieder zijn smaak he; ok ik moet toegeven dat de vooral duitse merken het in europa vele gemakkelijker hebben maja we zullen er eens goed mee beginnen; met een schone lei
Om een beetje tegen de stroom in te gaan ( ik heb helaas niet alle paginas gelezen omwille van betalend internet) maar ik heb een grote sympathie voor het japanse merk. Enerzijds omwille van de uitstekende betrouwbaarheid van alle Japanse, koreaanse, ... merken. Anderzijds is de Mazda 6 een schitterende wagen. Niet alleen van design, maar ook van rijkwaliteiten e.d. Het is nog altijd niet de evenknie van een BMW 3 of een Mercedes C-klasse, maar hij rijdt ze toch op een hoopje qua betrouwbaarheid. En dat is wel eens een belangrijk punt.
De 3 vind ik een ronduit leuke auto. ook hier weer is het nog geen Golf evenknie, maar hij heeft tenminste een leuk design, en ook hier durf ik weer te zeggen dat een Golf hopeloos achteropbolt qua betrouwbaarheid.
Eerst was ik onder de impressie dat de RX8 de opvolger was van de RX7. Atenza wees me erop dat dit niet zo is. Omwille van mijn eerder foute conclusie was ik een beetje ontgoocheld in de RX8. Maar nu blijkt dat de nieuwe RX7 nog moet komen...
Onderschat die Japanners maar niet.. Ze boeken het ene na het andere verkoopssucces in Europa. Dat zal wellicht niet zonder reden zijn.
Sommige forumgangers zijn toch een beetje te ver gegaan in dit topic, al dan niet bedoeld als grap.
Ik ben blij dat er iemand als Atenza is op het AW-forum; ja ik meen het echt! Als je een vraag hebt i.v.m. Mazda kan hij er altijd op antwoorden en doet dat met plezier. Hij heeft gewoon een voorliefde voor Mazda zoals iedereen wel een voorliefde heeft voor een bepaald merk, respecteer die voorliefde toch gewoon!
Ikzelf ben geen echte Mazda-lover maar vind de laatste nieuwe modellen, vanaf de 6 eigelijk, toch heel geslaagd. Bij Mazda krijg je veel auto voor weinig geld, toch iets wat veel mensen willen.
Ik ben tegen het spammen van bepaalde topics met al die Mazda-foto's, en daar moet ook tegenin gegaan worden (waar blijft de moderator?), maar je kan iemand niet beletten fan te zijn van een bepaald merk.
Comment