Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
    Oorspronkelijk geplaatst door samgm
    Feit blijft toch dat Atenza serieus overdrijft met het posten van Mazda's in het desbetreffende foto's topic. Op zich is daar niks mis mee, maar de foto's zijn dikwijls van erbarmelijke kwaliteit. Maar blijkbaar wordt er nooit een waarschuwing of dergelijke gegeven, wat ik ten zeerste betreur. Mensen worden soms geband ed voor minder erge dingen ....
    akkoord, maar ik trek het mij niet meer aan, tis toch wasted energy van u op te jagen dat er weer foto's staan van mazda. Ik laat het voor wat het is. Post Atenza foto's, ok, post em nie, ook ok. Ik maak er mij niet druk in.
    dat is dan goed voor u, maar ik erger mij daar dus wel aan

en ik wil dus ook een oproep doen aan onze moderator om er zich eens over te bezinnen

anders begin ik vanaf ma met posten van foto's van hyundais uit alle verschillende hoeken ...

Comment

• pasop he manne TT is kwaad!
      we zulle het maar late rusten voor wat het is.

late we morge verder doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door valkeneers
        pasop he manne TT is kwaad!

Comment

• wat bereikt ge dermee met u druk te maken? niks dus.

en als het echt teveel wordt, pm't atenza ne keer of anders SS die dan atenza kan verwittigen. Zo simpel kan het zijn.

Comment

wat bereikt ge dermee met u druk te maken? niks dus.

en als het echt teveel wordt, pm't atenza ne keer of anders SS die dan atenza kan verwittigen. Zo simpel kan het zijn.

blijkbaar ni want ATENZA heeft geen oren!

Comment

rood: da ga veel helpen, me dunkt dat hij al genoeg op het probleem gewezen is

blauw: die is volgens mij ook al wel op de hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
                Oorspronkelijk geplaatst door TechThing

blijkbaar ni want ATENZA heeft geen oren!

Comment

pasop he manne TT is kwaad!

wat is da voor zever? waarom zou ik me nu kwaad moeten maken? allemaal verloren energie, als ik mij over zo'n dingen moet kwaad maken en mij opjagen.

enfin soit, trekt uldere plan é.

Comment

• volgens mij post die voor de rest nergens!! kan mij vergissen...

Comment

• amaai al negen blz op ene avond. dan is mazda toch nog nie zo slecht he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
                        volgens mij post die voor de rest nergens!! kan mij vergissen...
                        ik dacht dit ook al op te merken maar blijkbaar is geen enkele argumentatie overtuigend genoeg om in te grijpen

Comment

• nee eerlijk gezegd heeft TT gelijk. we hebbe er genoeg mee gelachen. terug naar de realiteit nu.

ik moet eerlijk toegeven, dat ik mazda één van de beste japanse merken vind. ze zijn de laatste tijd heel goed bezig vb 626 en rx8...

Comment

nee eerlijk gezegd heeft TT gelijk. we hebbe er genoeg mee gelachen. terug naar de realiteit nu.

ik moet eerlijk toegeven, dat ik mazda één van de beste japanse merken vind. ze zijn de laatste tijd heel goed bezig vb 626 en rx8...
                            6 wss ?

(btw TT heeft voor mij niet gelijk en Atenza moet echt eens stoppen)

Comment

• men noemt die toch ook de 626 dacht ik?

Comment

men noemt die toch ook de 626 dacht ik?
                                nope, het is de opvolger van de 626

Comment

• oh boy als atenza dit leest...

btw, ik had gedacht datie hier al lang een reactie zou geplaatst hebben. Zou'tie dit topic boycotten msgien?

Comment

• geen wonder dat Aztenza hier niet komt Mazda wordt hier met de grond gelijk gemaakt...waarom? ok Aztenza poste veel foto's en ok, soms is het een beetje overdreven maja ieder zijn smaak he; ok ik moet toegeven dat de vooral duitse merken het in europa vele gemakkelijker hebben maja we zullen er eens goed mee beginnen; met een schone lei

Comment

• Hmmm, een Mazda-Bash topic.

Dat is eens iets nieuws.

Om een beetje tegen de stroom in te gaan ( ik heb helaas niet alle paginas gelezen omwille van betalend internet) maar ik heb een grote sympathie voor het japanse merk. Enerzijds omwille van de uitstekende betrouwbaarheid van alle Japanse, koreaanse, ... merken. Anderzijds is de Mazda 6 een schitterende wagen. Niet alleen van design, maar ook van rijkwaliteiten e.d. Het is nog altijd niet de evenknie van een BMW 3 of een Mercedes C-klasse, maar hij rijdt ze toch op een hoopje qua betrouwbaarheid. En dat is wel eens een belangrijk punt.

De 3 vind ik een ronduit leuke auto. ook hier weer is het nog geen Golf evenknie, maar hij heeft tenminste een leuk design, en ook hier durf ik weer te zeggen dat een Golf hopeloos achteropbolt qua betrouwbaarheid.

Eerst was ik onder de impressie dat de RX8 de opvolger was van de RX7. Atenza wees me erop dat dit niet zo is. Omwille van mijn eerder foute conclusie was ik een beetje ontgoocheld in de RX8. Maar nu blijkt dat de nieuwe RX7 nog moet komen...

Onderschat die Japanners maar niet.. Ze boeken het ene na het andere verkoopssucces in Europa. Dat zal wellicht niet zonder reden zijn.

Comment

• Sommige forumgangers zijn toch een beetje te ver gegaan in dit topic, al dan niet bedoeld als grap.

Ik ben blij dat er iemand als Atenza is op het AW-forum; ja ik meen het echt! Als je een vraag hebt i.v.m. Mazda kan hij er altijd op antwoorden en doet dat met plezier. Hij heeft gewoon een voorliefde voor Mazda zoals iedereen wel een voorliefde heeft voor een bepaald merk, respecteer die voorliefde toch gewoon!

Ikzelf ben geen echte Mazda-lover maar vind de laatste nieuwe modellen, vanaf de 6 eigelijk, toch heel geslaagd. Bij Mazda krijg je veel auto voor weinig geld, toch iets wat veel mensen willen.
                                        The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• Ik deel mijn mening met Roughneck & Charlie.

Ik ben tegen het spammen van bepaalde topics met al die Mazda-foto's, en daar moet ook tegenin gegaan worden (waar blijft de moderator?), maar je kan iemand niet beletten fan te zijn van een bepaald merk.

Comment

Working...
                                          X