Oorspronkelijk geplaatst door samgm
Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
Oorspronkelijk geplaatst door samgm
Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
Ik heb dit topic net es doorbladerd.
Supergrappig topic , hoewel er niet veel nuttigs in staat
Het is een uit de hand gelopen grap.
Het vloeit gewoon voort uit atenza's spam in het foto's-topic.
Ok ok, je levert een bijdrage eraan, maar wat hij doet is gewoon obsessief en nogal irritant voor de meesten. En zoals velen al zeiden: "Waar blijft de moderator dan?"
Laten we het zien als pay-back time (maar dan wel plagerig bedoeld, niet pesterig)
Wat mij betreft moet atenza aan deze hele bedoening niet veel tillen.
Ik zou gewoon voorstellen, als Atenza persé (:p) foto's wil paatsen over mazda, dat hij ze hier zet.
Dan krijgt dit topic de inhoud waarvoor het bedoeld is.
En als hij echt een mooie foto heeft (dus niet gewoon mooi uit passie voor de auto), dan mag/kan hij die natuurlijk zetten in het desbetreffende topic.
Supergrappig topic , hoewel er niet veel nuttigs in staat
Het is een uit de hand gelopen grap.
Het vloeit gewoon voort uit atenza's spam in het foto's-topic.
Ok ok, je levert een bijdrage eraan, maar wat hij doet is gewoon obsessief en nogal irritant voor de meesten. En zoals velen al zeiden: "Waar blijft de moderator dan?"
Laten we het zien als pay-back time (maar dan wel plagerig bedoeld, niet pesterig)
Wat mij betreft moet atenza aan deze hele bedoening niet veel tillen.
Ik zou gewoon voorstellen, als Atenza persé (:p) foto's wil paatsen over mazda, dat hij ze hier zet.
Dan krijgt dit topic de inhoud waarvoor het bedoeld is.
En als hij echt een mooie foto heeft (dus niet gewoon mooi uit passie voor de auto), dan mag/kan hij die natuurlijk zetten in het desbetreffende topic.
Comment