Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door liesOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door liesverdomme , als ge niks nuttigs te zeggen hebt , antwoord dan niet !
voor mij brilliant black of sunlight silver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door souldriverOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door liesOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door liesverdomme , als ge niks nuttigs te zeggen hebt , antwoord dan niet !
voor mij brilliant black of sunlight silver.
Comment
-
Ik kies voor de blauwe kleur.
Leute, geen offtopic hier, en respect voor andermans mening. De post van Atenza is diegene met het meeste inhoud en diegene die het meest bijdraagt tot dit topic. Laten we daarop verderborduren.
Ik kijk stiekem al uit naar de nieuwe RX-7...
Comment
-
Had er zelf nog nooit van gehoord, maar RMagic is blijkbaar een tuner die vroeger vooral de RX-7 onder handen nam.
Nu met de introductie van de RX-8 konden ze niet anders dan ook deze beauty te tunen (niet alleen exterieur) . Een paar impressies.
Ze mogen altijd zo'n exemplaar bij mij voor de deur afzetten.
Comment
-
The official Mazda site to research and shop for all Mazda vehicles. Explore our models, features, photos, specs, build your own, and more on MazdaUSA.com.
PS: click on Mutation station tab
Leuk site waar je je eigen RX-8 met uiteenlopende dingen te voorzien zodat je o.a zulke creaties (zie foto) kan ontwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk kies voor de blauwe kleur.
Leute, geen offtopic hier, en respect voor andermans mening. De post van Atenza is diegene met het meeste inhoud en diegene die het meest bijdraagt tot dit topic. Laten we daarop verderborduren.
Ik kijk stiekem al uit naar de nieuwe RX-7...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenzahttp://www.mazdausa.com/MusaWeb/rx8/....jsp?campid=43
PS: click on Mutation station tab
Leuk site waar je je eigen RX-8 met uiteenlopende dingen te voorzien zodat je o.a zulke creaties (zie foto) kan ontwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes is the bestDe rx-8 is echt wel zalig, al heb ik m'n twijfels bij dat heeel klein deurtje vanachter.
Om dat zogenaamde heel klein deurtje te openen moet je eerste de voorste deur openen waardoor je een zee van ruimte krijgt (zie foto) om in te stappen. Ten opzichte van sommige tweedeurs ga je je zeker niet dubbel moeten plooien om achterin plaats te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Mercedes is the bestDe rx-8 is echt wel zalig, al heb ik m'n twijfels bij dat heeel klein deurtje vanachter.
Om dat zogenaamde heel klein deurtje te openen moet je eerste de voorste deur openen waardoor je een zee van ruimte krijgt (zie foto) om in te stappen. Ten opzichte van sommige tweedeurs ga je je zeker niet dubbel moeten plooien om achterin plaats te nemen.
zee van ruimte....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
zee van ruimte....
De RX-8 is een sportwagen, geen MPV !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Bart V
zee van ruimte....
nee???? serieus?
Kunt ge zo'n zever niet posten in het OFF-TOPIC of post gewoon niets als je niets nuttigs te vertellen hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Bart V
zee van ruimte....
nee???? serieus?
Kunt ge zo'n zever niet posten in het OFF-TOPIC of post gewoon niets als je niets nuttigs te vertellen hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Bart V
zee van ruimte....
nee???? serieus?
Comment
Comment