Vandaag een 3 tegengekomen, ik moet zeggen, die ziet er best wel goed uit, ik vind hem mooier dan de golf
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaDe Mazda2 zet het nieuwe familiegezicht van Mazda overtuigend voort. De scherpe lijnen van de koplampen, de vijfhoekige grille en de fraai gevormde achterlichten illustreren dit. Elk facet van de Mazda2 ademt dynamiek en sportiviteit uit. Zoom-Zoom
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jochenEn die fraai gevormde achterlichten zijn afgekeken van?.... wie maakt mijn zin af???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jochenEn die fraai gevormde achterlichten zijn afgekeken van?.... wie maakt mijn zin af???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jochenEn die fraai gevormde achterlichten zijn afgekeken van?.... wie maakt mijn zin af???
Lijkt verdacht veel op een Saab cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door jochenEn die fraai gevormde achterlichten zijn afgekeken van?.... wie maakt mijn zin af???
Lijkt verdacht veel op een Saab cabrio
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
[quote="alex69alex"]Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaBack on-topic
Nice Mazda6
[PS ??
die velg vooraan lijkt me zo fake precies ?
Comment
-
-
-
[quote="alex69alex"]Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaBack on-topic
Nice Mazda6
/quote]
PS ??
die velg vooraan lijkt me zo fake precies ?
Comment
-
De RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?
Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidDe RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?
Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
2 maanden terug was die in België idd zeldzaam. Ondertussen kan je bij de meeste Mazda-dealers wel een RX-8 in de showroom bewonderen. Maar je mag gerust nog 'wow' zeggen als je er eentje tegenkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidDe RX-8 die ze op Top Gear hebben getest is dat een Mazda?
Ik dacht ergens op het AW forum gelezen te hebben dat die in België zo zeldzaam waren. Hier in Haacht staat er ééntje te koop. Moet ik nu zeggen "wow" of is dat niks speciaal?
2 maanden terug was die in België idd zeldzaam. Ondertussen kan je bij de meeste Mazda-dealers wel een RX-8 in de showroom bewonderen. Maar je mag gerust nog 'wow' zeggen als je er eentje tegenkomt.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Hmm , wie had dit gedacht een Mazda 6 heeft maar 4 sterren bij Euroncap , ik had beter verwacht .
bron: http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=3&id2=181- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneHmm , wie had dit gedacht een Mazda 6 heeft maar 4 sterren bij Euroncap , ik had beter verwacht .
bron: http://www.euroncap.com/content/safe...?id1=3&id2=181
Comment
Comment