Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Exclusive Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand foto's van Samtviolet in een hogere resolutie dan ik via google vind (pffff...). Bij voorkeur een A4 Avant! Ik vind er bitter weinig van...

Alvast bedankt!!
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik wilde net hetzelfde komen vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Zalige achterbank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          Ik wilde net hetzelfde komen vragen.
          Mijn MMS ontvangen?
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Jazeker! Zag er op kleine foto wat raar uit, maar de paar foto's van op het net vond'k dan weer wel goed meevallen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Jazeker! Zag er op kleine foto wat raar uit, maar de paar foto's van op het net vond'k dan weer wel goed meevallen!
              Maar ge moet em in het echt zien... Maar er is weer een kwestie bijgekomen of aangepast. Kunnen het er vanavond over hebben?
              Last edited by Roox; 16/05/2011, 15:45.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Kan wel ja, stuur u nog!

Comment

• In feite wel heel proper gedaan!

Comment

• TT RS Audi Exclusive.
                    Last edited by ; 16/09/2011, 20:26.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        Bijna een jaar geen enkele post, tijd voor wat nieuwe foto's.

Audi A8 4.2TDI

Jawadde, chauffeur van een hoge piet ?

En zo'n B-nummerplaat, voor wie zijn die juist ?

Comment

• Daarnet een rode S8 voorbijgekomen. leek me ook wel redelijk audi exclusive.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                            Jawadde, chauffeur van een hoge piet ?

En zo'n B-nummerplaat, voor wie zijn die juist ?
                            Een B nummerplaat is gewoon een oude nummerplaat (en zelfs in vele gevallen perso, om te doen alsof je een dikke nek hebt).

Nix speciaal dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                              Een B nummerplaat is gewoon een oude nummerplaat (en zelfs in vele gevallen perso, om te doen alsof je een dikke nek hebt).

Nix speciaal dus.
                              zal wel.. simpele..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Het kan erger. Hier in de buurt rijdt een MG TF rond, met Audi grill, Audi emblemen, Audi koplampen (denkt 1st TT) en Audi 80 achterlichten.

Ik zou daar eens een foto van moeten pakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                  zal wel.. simpele..
                                  Wat bedoel je hier mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

In feite wel heel proper gedaan!
                                    Die achterkant

Comment

Wat bedoel je hier mee?
                                      volgens bij is me een B toch wel van een vrij bekende club voor exclusieve mense.. en ni zoals gij zegt "een oude plaat"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
                                        Het kan erger. Hier in de buurt rijdt een MG TF rond, met Audi grill, Audi emblemen, Audi koplampen (denkt 1st TT) en Audi 80 achterlichten.

Ik zou daar eens een foto van moeten pakken

ik zou graag doe MG TF willen zien !
                                        Klinkt als zottewerk ...

Comment

Nix speciaal dus.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                          zal wel.. simpele..
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                          volgens bij is me een B toch wel van een vrij bekende club voor exclusieve mense.. en ni zoals gij zegt "een oude plaat"
                                          Een B plaat is ofwel voor de oudere mensen ( van adel of oorlogsveteraan dacht ik )
                                          ofwel een Perso plaat zoals B.8*** voor de auto's van opel belgië, wat nu meer zal voorkomen.
                                          Dus niks bekende club voor exclusieve mensen.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X