Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Exclusive Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenzalig interieur op RS4 B7 alleen dat hout vind ik minder op een RS4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deforce Bekijk BerichtenBen niet zo goed op de hoogte kwa Mercedes, maar denk dat Quattro idd. eerder te vergelijken valt met AMG bij Mercedes en M-series bij BMW (S en RS versies dus door Quattro voor Audi) terwijl het "Exclusive" logo puur gaat over afwerking (zoals "individual" bij BMW en blijkbaar "Designo" bij Mercedes).
Designo is vergelijkbaar met Individual en dus ook Excusive, zoals AMG met M Motorsport en Quattro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenAchzo, dacht altijd dat Quattro ook de afwerking deed.
Designo is vergelijkbaar met Individual en dus ook Excusive, zoals AMG met M Motorsport en Quattro.
Comment
-
Zelfs zonder de kuipjes is hij
Overige foto's: http://www.6speedonline.com/forums/s...ad.php?t=94491
Comment
-
Zaalig interieurtje, helemaal mijn smaak. Rood/zwart leder + Pianolak
Als exterieurkleur zou ik wel wit of zwart nemen ..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZelfs zonder de kuipjes is hij
Overige foto's: http://www.6speedonline.com/forums/s...ad.php?t=94491
Op deze foto is ook een onbegrijpelijke misser van Audi in de huidige A4 goed zichtbaar, namelijk de opgetrokken handrem die tot tegen de armsteun zit (en zelfs verder kan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenOp deze foto is ook een onbegrijpelijke misser van Audi in de huidige A4 goed zichtbaar, namelijk de opgetrokken handrem die tot tegen de armsteun zit (en zelfs verder kan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEventueel topic verplaatsen naar de liefhebberssectie?
Comment
Comment