Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Exclusive Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi Exclusive Lovers

Kan het zijn dat het "Audi Exclusive" topic ook met de opkuisactie verdwenen is ? Ik vind 't in ieder geval met de zoekfunctie niet meer terug. Maar zoals geweten werkt de zoekfunctie langs geen kanten naar behoren, dus als 't er toch nog staat mag dit topic op slot (en misschien dan de reeds geposte posts overzetten naar 't andere topic).

Audi Exclusive

Net zoals je BMW Individual, Porsche Exclusive, Mercedes-Benz AMG Manufaktur en designo, Volkswagen Individual, Bentley Mulliner, Maserati Officine Alfieri, e.a. ... hebt, heeft dus ook Audi z'n individualiseringsafdeling.

Foto's van en info over dergelijke pareltjes horen hier thuis, géén gewone Audi-foto's (ook al zijn ze nog zo mooi).

Meteen openen met de foto's van 't salon.

Een Audi A8L W12 binnenin in compleetleder van Audi Exclusive. Prachtig hoe je die naden ziet lopen ... Wel een dure optie, van om en bij de € 20.000 maar als 't exclusief moet zijn mag het ook wat kosten, vind ik. Verder heeft 'ie ook nog de RSE (Rear Seat Entertainment), ik vermoed zelfs de "online"- of "business"-versie ervan (met PC, internet, fax, ...).

Last edited by ; 23/03/2006, 05:14.

Comment

Comment

Dit mag terug omhooggeschopt worden, ik heb wel zelf geen dergelijke foto's... Hoe komt het trouwens dat er maar 3 posts zijn, dat waren er een pak meer dacht ik?

Comment

En ook geen foto's meer zichtbaar...

Comment

Interieur en velgen!

Comment

Audi exclusive? Ik dacht dat het Quattro GmbH was die zorgde voor personalisering bij Audi

Is Quatro dan eerder te vergelijken met AMG en Exclusive met Designo bij mercedes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten

Interieur en velgen!
                is dat de vervanger van de A4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  is dat de vervanger van de A4
                  Nee hoor, dit waren gewoon wat fotootjes die ik genomen had in het contactcentrum van Dieteren

Wij hebben een A6 sedan besteld met 7spaaks 18"...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten

Interieur en velgen!

Ik vind dit echt een afschuwelijk lelijk interieur ... De zetels zijn precies planken die met een lapje leer bekleed zijn, het dashboard is één grote brok grauwgrijze plastiek waar er dan blinkend hout in gelegd wordt aan de ene kant en dan mat aluminium aan de andere kant ... vreselijk gewoon

Edit: het enige leuke eraan vind ik de contrasterende stikking op de zetels en de pookhoes, maar dat is dan ook het enige.
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

je krijgt dan 'n exclusive deurdrempeltje:

Comment

previewke van 't interieur
                        niet al te beste kwaliteit, 't is met flits (ik heb 'm nog maar van vandaag)
                        meer en beter fotokes als 't es wat beter weer is...

Comment

Is dat jouw wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Is dat jouw wagen?

Comment

Knappe bak, ook al is het geen Exclusive!

Comment

Knappe bak, ook al is het geen Exclusive!
                                euh, ??
                                zoals ook al aangegeven door gTa: "exclusive" slaat gewoon op speciale reeksen koetswerkkleuren, interieurs en velgen.
                                Gezien ik dergelijk interieur genomen heb, is 't dus 'n "echte" Exclusive (for what it 's worth), zoals ook m'n deurdrempeltje aangeeft (wat ik overigens een bijzonder geslaagde foto vind, al zeg ik 't zelf ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                  Audi exclusive? Ik dacht dat het Quattro GmbH was die zorgde voor personalisering bij Audi

Is Quatro dan eerder te vergelijken met AMG en Exclusive met Designo bij mercedes?
                                  Ben niet zo goed op de hoogte kwa Mercedes, maar denk dat Quattro idd. eerder te vergelijken valt met AMG bij Mercedes en M-series bij BMW (S en RS versies dus door Quattro voor Audi) terwijl het "Exclusive" logo puur gaat over afwerking (zoals "individual" bij BMW en blijkbaar "Designo" bij Mercedes).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deforce Bekijk Berichten
                                    euh, ??
                                    zoals ook al aangegeven door gTa: "exclusive" slaat gewoon op speciale reeksen koetswerkkleuren, interieurs en velgen.
                                    Gezien ik dergelijk interieur genomen heb, is 't dus 'n "echte" Exclusive (for what it 's worth), zoals ook m'n deurdrempeltje aangeeft (wat ik overigens een bijzonder geslaagde foto vind, al zeg ik 't zelf ).
                                    M'n excuses, ik dacht dat alleen die laatste foto van jouw auto kwam! Die tweekleurige interieurs vind ik meestal erg geslaagd op Audi's...

Comment

M'n excuses, ik dacht dat alleen die laatste foto van jouw auto kwam! Die tweekleurige interieurs vind ik meestal erg geslaagd op Audi's...
                                      No offence whatsoever , tenzij je zou willen insinueren dat die laatste foto spuuglelijk was
                                      Dit weekend schijnt 't beter weer te gaan worden, dus dan kan 'k ook wat mooiere interieur pics tonen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deforce Bekijk Berichten
                                        No offence whatsoever , tenzij je zou willen insinueren dat die laatste foto spuuglelijk was
                                        Dit weekend schijnt 't beter weer te gaan worden, dus dan kan 'k ook wat mooiere interieur pics tonen!
                                        Laat je maar gaan , schitterende TT die je hebt , maar je hebt één optie te kort nl : S-tronic .
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Working...
                                        X