Wat een vette IMPREZA!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsWeet er soms iemand welke wagen die grijze is op deze cover (niet de Renault Espace)
Ik dacht aan een Subaru Legacy/Impreza maar het zou wss ook wel een Saab kunnen zijn?
Werd alleen in Amerika ingevoerd en was een grote flop
Comment
-
Comment
-
die impreza (plus of sedan) 1.6 mag er ook wezen. bij de aankoop van onze Daewoo tacuma hebben ze zitten twijfelen tussen dit model, maar dan wel jong occasie met een kleine 25.000km op de teller. maar de achterzetel kon je niet platleggen en we vervoeren nog veel grote dingen. daarom toch de tacume gekocht omdat je er zetel per zetel kan uithalen. mijn pa ziet nog altijd graag een impreza (ik ook ze ) we zouden zeker nog met ééne willen rijden. wie weet. ik zou later zeker met een 1.6ts willen rijden een sedan. met een mooi 17'' velge. en die auto is af in mijn ogen.
vb:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev.die impreza (plus of sedan) 1.6 mag er ook wezen. bij de aankoop van onze Daewoo tacuma hebben ze zitten twijfelen tussen dit model, maar dan wel jong occasie met een kleine 25.000km op de teller. maar de achterzetel kon je niet platleggen en we vervoeren nog veel grote dingen. daarom toch de tacume gekocht omdat je er zetel per zetel kan uithalen.
mijn pa ziet nog altijd graag een impreza (ik ook ze ) we zouden zeker nog met ééne willen rijden. wie weet. ik zou later zeker met een 1.6ts willen rijden een sedan. met een mooi 17'' velge. en die auto is af in mijn ogen.
In de Impreza Plus (al dan niet WRX Plus) en de Forester kunnen de achterzetels wel platgelegd worden hoor !
Enkel de 4 deurs heeft enkel ski-luik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoostIn de Impreza Plus (al dan niet WRX Plus) en de Forester kunnen de achterzetels wel platgelegd worden hoor !
Enkel de 4 deurs heeft enkel ski-luik
Comment
Comment