Oorspronkelijk geplaatst door STI
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Nog steeds mijn favoriete rally subaru!!!!! Good old days.
De Prodrive M3 van Snijers ernaast.
Comment
-
Nog enkele knappe Legacy´s.Bompa Per Eklund met de Camel in Arendonk.
Comment
-
De rally versie van de L-serie,mijn eerste auto was zo ene.Maar dan wel een 1300.
Ondanks dat de handrem op de voorwielen zat,heb ik hem ook vaak zo dwars gekregen,terughalen was iets moeilijkerBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHint!
Jammer genoeg geen Legacy Turbo voor mij. Het zal ook een Impreza worden denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNog steeds mijn favoriete rally subaru!!!!! Good old days.
De Prodrive M3 van Snijers ernaast.
Is ook mijn eerste rally herinnering. We kochten hier onze Legacy in '91 en op een slag grote Subaru rallyfan. Tijdens mijn stage in juni was het super om die beelden van de Rally van Ieper bv terug te zien met die bakken!!
Comment
-
-
McRae in de Monte Carlo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEn waarom de befaamde letters 555 ?
Tabakssponsor
We continue to invest in our four global drive brands - Kent, Dunhill, Lucky Strike and Pall Mall - which have grown combined volumes by more than 50 per cent since 1999. Vogue, Viceroy, Rothmans, Kool, Benson & Hedges,
State Express 555
, Peter Stuyvesant, and John Player Gold Leaf are also part of our international brand portfolio, playing a key strategic role in the different regions where we do business.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenLekker toch, die gouden velgen altijd
Voor mij een 2.0GT Turbo AWD als het kan...
Die van m'n broer staat nog steeds te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichtensluit dat topic es
Ik wil nog eens kans maken begin volgend jaar
Comment
-
Comment
Comment