Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een goede vriend van mij heeft zich net een MY04 Sub WRX gekocht, zwart met titanium velgjes, mooi ding.
Hij wil er, terecht ook, aan beginnen sleutelen, het ding staat nog helemaal standaard, maar aangezien ik helemaal niet thuis ben in Suby tuningmerken en adresjes en fora, kunnen de Subylovers mij daar misschien aan helpen?
Dingen die er sowieso snel gewijzigd gaan worden:
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- STI-ophanging (indien mogelijk)
- Motortuning
- uiterlijke sportieve mots (ik denk een beetje richting Suby555's kar)
Waar kan 'ie best terecht, wat zijn goede merken, etc...
Een goede vriend van mij heeft zich net een MY04 Sub WRX gekocht, zwart met titanium velgjes, mooi ding.
Hij wil er, terecht ook, aan beginnen sleutelen, het ding staat nog helemaal standaard, maar aangezien ik helemaal niet thuis ben in Suby tuningmerken en adresjes en fora, kunnen de Subylovers mij daar misschien aan helpen?
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- Motortuning
- velgen
- uitlaat
- BOV
- remmen
- Motortuning
Als we nu allebei zo'n p1 bestellen in Engeland, dan krijgen we misschien korting op verzendkosten . Ik heb daarstraks een mail verstuurd, ze gingen eens uitrekenen wat de totaalprijs gaat zijn om zo'n p1 naar hier te brengen, homologeren en keuren
Comment