Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Bwa, nen Type R vind ik geen misstap
    En derbij, op de 'Ring staat er toch vaak iemand aan de slagboom?
    Aan de ring zijn er links en rechts van die dingen om u kaartje in te steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
      Probleem opgelost dan toch... Niet?

Comment

Ik moet mijn mede postbedeler behoeden voor een misstap

Schrik dat ge niet meer gaat kunnen volgen?

Standaardspecs van een P1 0-100 4,6 sec

Comment

ist waar? hebben ze ze eindelijk aangepast?
          vroeger moest je die afgeven en stond er zo'n ventje die dat voor u deed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            ist waar? hebben ze ze eindelijk aangepast?
            vroeger moest je die afgeven en stond er zo'n ventje die dat voor u deed.
            Ik denk dat het nog steeds zo is, aan 1 van de slagbomen staat meestal iemand om het kaartje erin te steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Schrik dat ge niet meer gaat kunnen volgen?

Standaardspecs van een P1 0-100 4,6 sec
              Volgen ga ik niet kunnen.En kga denk ik ook nimeer kunnen winnen in de tankcompetitie

Comment

Volgen ga ik niet kunnen.En kga denk ik ook nimeer kunnen winnen in de tankcompetitie
                Tja, daar zijt ge momenteel onklopbaar in

Comment

Stel:Je staat aan een slagboom voor een ondergrondse garage en je moet een ticketje nemen.Doe dat maar eens als je rechts in u auto zit
                  Achterwaarts rijden is cool

Comment

Tja, daar zijt ge momenteel onklopbaar in
                    Tis erover he.Kmoet ook dringend zo een tankspoiler installeren

Comment

Achterwaarts rijden is cool
                      Die spoiler zit in u achteruitkijkspiegel

Comment

Die spoiler zit in u achteruitkijkspiegel
                        Ge zijt gewoon jaloers op mijnen tanktoog, ook wel tankplank genoemd bij Subaru

Comment

Ge zijt gewoon jaloers op mijnen tanktoog, ook wel tankplank genoemd bij Subaru

tankplank genoemd

Comment

• Franse verkeers politie in WRX:

http://www.youtube.com/watch?v=PMOkD...related&search=

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                Ik ga normaal ook naar dat Sub Event in York. M'n maat z'n vriendin heeft claustrofobie in de Eurotunnel en ik wil me graag op offeren.

Hij rijdt met een MY05 WRX

Grtz,
                                Breyton: als je wil kan je met ons mee.
                                Samen met de Hollanders (allicht ook reductie voor overtocht) via Rotterdam naar Hull met nachtboot!

@ Reno: vetgeile foto. Heb je die in HiRes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten

Ze hebben der dus blijkbaar niet 1tje zoals in het vtm nieuws maar meerdere..een dikke 2 maand geleden is er voor mijn neus eentje de E25 komen opscheuren tussen Strassbourg en Metz, ik schrok me rot, maar hij ging gelukkig achter een Duitser aan

Comment

• Hebben er 60 dacht ik
                                    Maar ze zijn nog volledig standaard, dus de gemiddelde Scoobyfan kan er nog van weggeraken en gij dus ook.

Onlangs de eerste trouwens al ferm in de prak gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Hebben er 60 dacht ik
                                      Maar ze zijn nog volledig standaard, dus de gemiddelde Scoobyfan kan er nog van weggeraken en gij dus ook.

Onlangs de eerste trouwens al ferm in de prak gereden

Ik rij niet meer door Frankrijk, ben het daar beu aant het worden. Vroeger was het nog feest...
                                      maand geleden gelaserd bij Colmar tegen 159 kmh...ok schappelijk nog, 90 EUR. Maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten

Dit blijft toch wel de mooiste versie hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Ik rij niet meer door Frankrijk, ben het daar beu aant het worden. Vroeger was het nog feest...
                                          maand geleden gelaserd bij Colmar tegen 159 kmh...ok schappelijk nog, 90 EUR. Maar toch
                                          Nederland ook: 126 ipv 100.... 95 euro...
                                          En dat met mijn oud wrak

@ Jan: samen met de 2000 versie dan toch

Comment

Working...
                                          X