Oorspronkelijk geplaatst door karin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDie EVO8 verbruikte ook enorm veel!
Ik kan ook 1op10 rijden met mijn Sub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenZo een EVO heeft naar het schijnt wel een pak minder last van onderstuur dan een Impreza.
Maar ik zou toch niet willen ruilen, kan niet op tegen de sound van de boxer motor en persoonlijk qua looks vind ik zo een STI ook knapper.
Maar ... als de Impreza van het jaar 2008 gaat uitkomen, dan gaat mijn voorkeur toch naar een EVO X.
En dat onderstuur los je toch op met een DCCD bak
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHebben hier ooit een EVO8 in bruikleen gehad.
Zalig voertuig qua prestaties en motorisatie.
Voor de rest: absoluut niet gemaakt om lange afstanden mee af te leggen.
Het interieur was volledig basic. De wagen reed echt 'hard' en je kwam daar gebroken uit na een dagje België te hebben doorkruisd.
Is dat met de Impreza ook zo?
Het interieur is enorm basic, maar dat is bij een WRX ook. Wel kan je de Evo met lederen interieur verkrijgen en dat lijkt dan weer iets luxueuzer. But then again, zo'n wagen koop je daarvoor niet denk ik.
Toen ik met die demowagen reed, vond ik hem helemaal niet extreem hard.
Ik rij nu veel harder en in België is dat soms wel een marteling, maar voor wat hoort wat.
En het is algemeen geweten dat de Evo sowieso iets dorstiger is (en dat de STi beter is )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenDe Impreza ook, maar dat hangt allemaal van jezelf af.
Ik kan ook 1op10 rijden met mijn Sub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenDe Impreza ook, maar dat hangt allemaal van jezelf af.
Ik kan ook 1op10 rijden met mijn Sub.
Als je zo'n wagen maar voor even hebt, wil je natuurlijk zien wat het qua prestaties en vermogen in zich heeft.
Hebben veel benzinestations gezien toen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGij woont echt té dicht in NL é...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenI quote that.
En dat onderstuur los je toch op met een DCCD bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenIk koester die kar
En vanaf er weer centjes binnenkomen krijgt de voorkant serieuze update
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenTerecht , same here.
En vanaf er weer centjes binnenkomen krijgt de voorkant serieuze update
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWat is een DCCD bak?
Staat standaard (?) op de nieuwe STi. Hiermee kan je het vermogen tot 35/65 omzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenI quote that.
En dat onderstuur los je toch op met een DCCD bak
Een boxer motor is nu eenmaal meer naar vooren geplaats en ligt iets of wat over de voorste as.
Daarmee dat je ook een duik, onderstuur (is nu wel overdreven gezegt) effect hebt met een Impreza ipv. een Evo met een dwars voorin geplaatste 4 in lijn motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDriver Controlled Center Differential
Staat standaard (?) op de nieuwe STi. Hiermee kan je het vermogen tot 35/65 omzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWat ga je veranderen?
Comment
-
[quote=Lotus freak;1925356][quote=Subaru555;1925337]I quote that.
En dat onderstuur los je toch op met een DCCD bak
Dan kun je het denk ik nog niet helmaal verhelpen.
Een boxer motor is nu eenmaal meer naar vooren geplaats en ligt iets of wat over de voorste as.
Daarmee dat je ook een duik, onderstuur (is nu wel overdreven gezegt) effect hebt met een Impreza dan een Evo met een dwars 4 in lijn motor.
Ik vind de betere wegligging dankzij dat lager zwaartepunt toch belangrijker. Dat onderstuur kan je nog altijd verhelpen met een scandinavian flick (niet dat ik dat allemaal kan... maar dat wordt toch gezegd. In al mijn bescheidenheid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMomenteel nog niets, maar vanaf ik werk heb: bumper herspuiten en tegelijke nieuwe voorlip, mistlampkapjes en misschien 22B roostertjes (daar twijfel ik nu plots aan)
Zeker een Before & After foto plaatsen dan.
Comment
-
[quote=Subaru555;1925363][quote=Lotus freak;1925356]Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenI quote that.
En dat onderstuur los je toch op met een DCCD bak
Jeps, maar voor wat hoort wat.
Ik vind de betere wegligging dankzij dat lager zwaartepunt toch belangrijker. Dat onderstuur kan je nog altijd verhelpen met een scandinavian flick (niet dat ik dat allemaal kan... maar dat wordt toch gezegd. In al mijn bescheidenheid)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenNice!
Zeker een Before & After foto plaatsen dan.
Maar das nog niet voor direct.
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
Heb je het hier over de rijstijl ?
Als je bv. een bocht naar links heb, dan geef je eerst knikje naar rechts om dan vol links in te sturen. Zo kan je dus overstuur uitlokken. (persoonlijk nog nooit écht gedaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDoe ik
Maar das nog niet voor direct.
Dat is zo een techniek om overstuur uit te lokken.
Als je bv. een bocht naar links heb, dan geef je eerst knikje naar rechts om dan vol links in te sturen. Zo kan je dus overstuur uitlokken. (persoonlijk nog nooit écht gedaan)
Ik ben bang dat ik er iets stuk aan doe
Ben het wel met de vervangwagen wat ik nu heb gaan oefenen in Brustem op de oude vlieg bassis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenHeb je het hier over de rijstijl ?
Klik
Comment
Comment