Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    en wat denken jullie van prestaties van de nieuwe wrc komende rally in mexico?
    Sta me ff toe: GDVD NONDEVLAMMESTEDEGDVDDEDJU...

    5 minuten 40 straftijd krijgt Solberg en staat nu nog maar 13de :s

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      en wat denken jullie van prestaties van de nieuwe wrc komende rally in mexico?
      Sta me ff toe: GDVD NONDEVLAMMESTEDEGDVDDEDJU...

      5 minuten 40 straftijd krijgt Solberg en staat nu nog maar 13de :s


      2de dag was wel een serieus nummer van solberg. ik geloof dat hij alle proeven gewonnen heeft, straf!!!!! de snelheid is er al met de nieuwe impreza, spijtig dat hij nie wilde starten.

      hij uiteindelijk nog 4de geworden, met of zonder hulp van Hirvo...., allé zijne ploegmaat???

      Comment


      • oe zoude zelf zijn, denk dat ie serieus net niet over de limiet heeft gereden... mooie vierde plaats en anders won ie mexico met vingers in de neus

        Comment


        • dit is nu wel even off topic maar heb je de commentaar van gronholm gehoord, als hij da nog eens doet, dan rijdt peugot de volgende rally met LOIX en Rovanpera en niet met Gronholm

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door flip
            dit is nu wel even off topic maar heb je de commentaar van gronholm gehoord, als hij da nog eens doet, dan rijdt peugot de volgende rally met LOIX en Rovanpera en niet met Gronholm
            nope leg es uit?

            Comment


            • op eurosport gezien, hij zij in een intervieuw net na een klassementsproef dat hij de 307 kots moe was, allé daar kwam het op neer. geen goeie reclame. daar zal bij peugot nog eens over gepraat moeten worden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door PistonHeads.com
                SCOOBY WR1
                More Scoobies, more power



                Subaru’s fastest and most powerful Impreza ever – the WRX STi ‘WR1’ – is about to enter dealer showrooms, with more than half of the 500 limited run already spoken for.

                The special edition Impreza WRX STi celebrates Petter Solberg winning the Driver’s Title in the 2003 World Rally Championship. It features a power upgrade to 320 PS plus a host of technical and visual upgrades and costs £29,995 on-the-road.

                First unveiled in January at the Autosport show, the Prodrive-developed ‘WR1’ has just received official Subaru (UK) engineering approval after recording the best performance figures ever for a road-going UK-spec Impreza.

                For example, 60 mph is reached in just 4.25 seconds with the 0-100 mph time at an equally impressive 10.67 seconds. Prodrive technicians also logged a quarter mile time of 12.8 seconds while the top speed is limited to 155 mph.

                By comparison, the ‘standard’ 265 PS Impreza STi is quoted with a 0-60 mph time of 5.1 seconds and a top speed of 151.5 mph.

                Peak power for the ‘WR1’ is 320 PS at a relatively low 5,800 rpm, with maximum torque or pulling power of 309.8 lb.ft at 4,000 rpm.

                The ‘standard’ STi produces 265 PS at 6,000 rpm and 253 lb.ft torque at 4,000 rpm while the optional Prodrive-developed Performance Pack liberates 305 PS and 299 lb.ft torque at the same revs and reaches 60 mph in 4.6 seconds and 100 mph in 12.2 seconds.

                The ‘WR1’s extra power and torque are achieved thanks to a revised engine control unit (ECU), high-flow catalyst and sports silencer.

                Also guaranteed to excite enthusiasts is a driver’s control centre-differential (DCCD) via a switch mounted next to the handbrake.

                It means the torque distribution between front and rear wheels can be manually selected. This allows the choice, for example, between a sharper cornering turn-in or more stable straight-line running. The system defaults to ‘automatic’ mode whenever the ignition is restarted.

                Also new for the ‘WR1’ are special, Prodrive-developed uprated springs and bump-stops with a 25 mm lower ride-height.

                Other handling-enhancing features include 18 ins diameter P-FF7 (Prodrive Flow Forming seven-spoke) alloy wheels with 225/45 Pirelli PZero tyres.

                Externally, the new ‘WR1’ is instantly recognisable thanks to its new Ice Blue Metallic paint plus driving lamps and a stainless steel mesh grille.

                Interior changes include anthracite instead of blue suede-effect seats, a special gear knob (can I say that here? ), imaged carpet mats and a tax disc holder engraved with the special edition number.

                Features shared with all Impreza WRX STi’s range from a six-speed gearbox to Brembo brakes and front and rear ‘Suretrac’ differentials.

                Comment


                • Comment


                  • VET! Als het interieur nu ook wat leuker ingericht zou zijn..... (sorry dat ik het zeg, maar ik vond het interieur van de Impreza niet echt opwindend)

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                      VET! Als het interieur nu ook wat leuker ingericht zou zijn..... (sorry dat ik het zeg, maar ik vond het interieur van de Impreza niet echt opwindend)
                      Bwa, het is niet het supermooie interieur maar is opgefrist en valt best mee...
                      En da neem ik erbij, als iemand me zo een WR1 schenkt . Ik zou zo een wagen toch niet echt kopen op basis van het interieur é

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                        Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                        VET! Als het interieur nu ook wat leuker ingericht zou zijn..... (sorry dat ik het zeg, maar ik vond het interieur van de Impreza niet echt opwindend)
                        Bwa, het is niet het supermooie interieur maar is opgefrist en valt best mee...
                        En da neem ik erbij, als iemand me zo een WR1 schenkt . Ik zou zo een wagen toch niet echt kopen op basis van het interieur é
                        zij je nu al eens gaan kijken bij troch? Subaru555
                        momenteel rijd hij rondt met een WRX (STi weet ik niet) maar met heel schoon velgen

                        Comment


                        • Nog altijd niet geweest. Toen we naar voorstelling legacy waren geweest hadden ons pa en ik briefje voor testrit ingevuld.
                          ONdertussen nog niets gehoord en ons pa is zo nen koppigen ezel dat ie niet zelf wil gaan en aangezien ik slechts klein deel van de legacy zal betalen (omdak hem ook meegebruik en het niet nodig is dat ik me eigen wagen koop) moet ie wel meegaan... ook omdat ie beter kan onderhandelen e.d.

                          Maar is het een grijze? De mecanicien rijdt met een grijze WRX zonder boe of ba aan, een 'gewone familiewagen'

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                            Nog altijd niet geweest. Toen we naar voorstelling legacy waren geweest hadden ons pa en ik briefje voor testrit ingevuld.
                            ONdertussen nog niets gehoord en ons pa is zo nen koppigen ezel dat ie niet zelf wil gaan en aangezien ik slechts klein deel van de legacy zal betalen (omdak hem ook meegebruik en het niet nodig is dat ik me eigen wagen koop) moet ie wel meegaan... ook omdat ie beter kan onderhandelen e.d.

                            Maar is het een grijze? De mecanicien rijdt met een grijze WRX zonder boe of ba aan, een 'gewone familiewagen'
                            neen ne blauwe met andere 17 of 18inch velgen en diene hoge spoiler
                            schoon om zien

                            Comment


                            • als het hoge spoiler is moet het wel STi zijn, tenzij ze nen WRX met spoiler hebben... ook wel mooi, voor als de STi net te duur is...

                              Kzal es dringend moeten gaan en naast de Legacy nog eens de STI testen ook

                              Comment


                              • passeer dan maar eens aan mijne winkel

                                Comment


                                • haha, das goe, kunde mijn montuur goed zetten ;-)

                                  Maar das ons probleem ook, wij zijn van Ronse en erpe mere is de dichtste garage... :s
                                  Er rijden niet veel scoobys rond, maar tja, ge moet al goed gebeten zijn om zoals ons zo ver te gaan é

                                  Comment


                                  • is't waar is er in de buurt van gent geen garage dichter
                                    en die garage van Troch is zo'n klein gevalletje, en dan is hij verantwoordelijk voor zo'n streek.
                                    zou hij beter uitbreiden en een schoon spel zetten, dan zal hij automatisch meer verkopen

                                    Comment


                                    • Vroeger was er Silver Service. Uitstekende garage!!!! Maar toen ie moest investeringen doen van Subaru zag ie het niet zitten, nu is het management verandert en zou dat allemaal niet nodig geweest zijn, dus beetje jammer....

                                      Er is Erpe Mere, St Niklaas, Ieper, Doornik... da zijn zowat de dichtste bij Ronse! En Troch is inderdaad precies wat klein maar denk wel dat het ook heel goede garage is!

                                      Comment


                                      • Volgens mij is het beter een kleine garage dan zo een grote massa-garage denk ik persoonlijk

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                          Vroeger was er Silver Service. Uitstekende garage!!!! Maar toen ie moest investeringen doen van Subaru zag ie het niet zitten, nu is het management verandert en zou dat allemaal niet nodig geweest zijn, dus beetje jammer....

                                          Er is Erpe Mere, St Niklaas, Ieper, Doornik... da zijn zowat de dichtste bij Ronse! En Troch is inderdaad precies wat klein maar denk wel dat het ook heel goede garage is!
                                          hij is idd heel goed, maar persoonlijk ben ik er nog niet geweest omdat ik altijd dacht
                                          zo'n kleine garage, die zal wel niets te doen hebben
                                          als ik zo reageer zullen er wel nog mensen zo reageren

                                          Comment

                                          Working...
                                          X