Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje,

welke modellen heeft Subaru allemaal uitgebracht in lichte vracht?

Aangezien ze niet op het salon stonden veronderstel ik dat ze dat ondertussen niet meer doen?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Tochwel hoor, de nieuwe STI is bv in LV te krijgen.
      Overige modellen ben ik niet allemaal zeker, maar sowieso ook de Forester.

Comment

• Hier op het forum zit ook een wrx lichte vracht, mocht ge meer info willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Hier op het forum zit ook een wrx lichte vracht, mocht ge meer info willen...
          Heb nog geen concrete plannen. Ben gewoon es alle opties aant afwegen. Heb nu 19 jaar oude beemer die het stilaan wel eens zal begeven en zou nog 1 wagen willen die écht rijplezier geeft, maar die toch betaalbaar is. en dan is zo een lichtevracht optie wel ideaal (zolang dadde geen kinderen hebt...).
          Het hogere verbruik wordt dan al grotendeels gecompenseerd door de lage taxen.

Zo nen WRX vink beke te schreeuwerig om mee op klanten bezoek te gaan. Ik dacht eerder aan een Legacy touring. Probleem is dadde da ni 2de hands vindt... En nieuw zijde bijna goedkoper af met nen gewonen diesel, dan nen lichte vracht nafte...

Beetje verder denken en zoeken dus...
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• De clio rs enzo hebt ge ook als lichte vracht. En die zijn dan nog lichter ook zonder achterbank.

Comment

De clio rs enzo hebt ge ook als lichte vracht. En die zijn dan nog lichter ook zonder achterbank.
              Serieus
              I'll keep it in mind Maar verkies wel RWD of 4WD
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• En we blijven ontopic

Zoiets misschien? Kunt ge ook lichte vracht van maken.

Het topmodel hiervan is de wrx met 2.5 en 226 pk

Comment

• Jeps, en zo in het grijs of zwart best nog discreet te houden.
                  Desnoods steek je FMIC en koop je motorkap zonder scoop

Comment

En we blijven ontopic

Zoiets misschien? Kunt ge ook lichte vracht van maken.

Het topmodel hiervan is de wrx met 2.5 en 226 pk
                    Vandaag alle Subaru's es zitten bekijken Wss binnenkort eens bezoekje aan nen dealer brengen
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Welke heeft uw voorkeur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Vandaag alle Subaru's es zitten bekijken Wss binnenkort eens bezoekje aan nen dealer brengen
                        Cool
                        Vanwaar ben je? Bij welke dealer ga je kijken? Anders vind je meer info op subaru-forum.be ook

Comment

• Om een goedkopere en minder CO2 producerende instapversie in huis te hebben biedt Subaru een Impreza aan met... tweewielaandrijving. Van heiligschennis gesproken.

Op de kleine Justy na is elke Subaru een vierwielaandrijver met een symmetrische architectuur dankzij zijn boxermotor. De instapper Impreza 1.5R breekt met deze traditie door af te zien van een vierwielaandrijving. Als voorwieltrekker is de Impreza 1.5R 70 kilo lichter en stoot hij 173 gram CO2 per kilometer uit in plaats van 176 g/km voor de AWD-versie. Bovendien verliest de versnellingsbak zijn reductieverhouding en maken de achterremmen gebruik van trommels in plaats van schijven. De enige troost is dat het prijskaartje met 1.000 euro daalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Cool
                            Vanwaar ben je? Bij welke dealer ga je kijken? Anders vind je meer info op subaru-forum.be ook
                            Ben van Gent. Ga in Erpe mere eens gaan kijken.

Zou eigenlijk liefst van al een occasie Legacy break 2.5 (of zelf 3.0R) vinden in lichte vracht. Helaas zal dat een misson impossible worden vrees ik... Nu, de 2.5 vind ik zelf in gewone versie wel een optie. Maar meer dan 13 fiscale pk wil ik ni.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Voor zoiets zou ik nogal snel vallen

Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Ben van Gent. Ga in Erpe mere eens gaan kijken.

Zou eigenlijk liefst van al een occasie Legacy break 2.5 (of zelf 3.0R) vinden in lichte vracht. Helaas zal dat een misson impossible worden vrees ik... Nu, de 2.5 vind ik zelf in gewone versie wel een optie. Maar meer dan 13 fiscale pk wil ik ni.
                                Doe Hans de groeten van Cyr. Hij is geen officieel dealer meer, maar kan je zeker verder helpen.

Ook niet via mobile.de? Vind je wel wat op. Ik hoop om snel een Legacy in Gent te spotten (ben er dagelijks ook te spotten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Om een goedkopere en minder CO2 producerende instapversie in huis te hebben biedt Subaru een Impreza aan met... tweewielaandrijving. Van heiligschennis gesproken.

Op de kleine Justy na is elke Subaru een vierwielaandrijver met een symmetrische architectuur dankzij zijn boxermotor. De instapper Impreza 1.5R breekt met deze traditie door af te zien van een vierwielaandrijving. Als voorwieltrekker is de Impreza 1.5R 70 kilo lichter en stoot hij 173 gram CO2 per kilometer uit in plaats van 176 g/km voor de AWD-versie. Bovendien verliest de versnellingsbak zijn reductieverhouding en maken de achterremmen gebruik van trommels in plaats van schijven. De enige troost is dat het prijskaartje met 1.000 euro daalt...

Echt he... Zou dat nu zo'n verschil maken in hun beoordeling?

Comment

• Er stond vorige week donderdag een mooie Spec B Touring bij Hans.
                                    Weet nu wel niet of het occasie was, ik denk dat ie er op onderhoud was.

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                    Voor zoiets zou ik nogal snel vallen

Comment

• Als spec b is dat idd een prachtige wagen, een gewone zegt me minder.

Comment

• iemand ervaring met de Subaru-dealer van Ieper ? en van Vilvoorde ?
                                        dat zijn de twee meest (!!) bereikbare garages voor mij
                                        dat het net zo dun gezaaid is vind ik een vervelend punt
                                        na de vergelijking met de 320d in AW heb ik wel zin gekregen in een test met de Legacy
                                        in princiep met de 2,5 benzine want ik rij minder dan 15.000km per jaar
                                        is dat zo dat deze motor even zacht draait als een V6 ?

Comment

• Ieper is uitstekend, recente Subaru dealer maar al jarenlang Toyota dealer, heeft een uitstekende naam.

Heb er zelf ook een legacy diesel getest, uiterst vriendelijk en correct ontvangen, direct sleutels meegekregen voor een testrit naar keuze. Kortom alles perfect.

Alleen liggen de kortingen nogal laag (5%) in november 2008 maar dat zou een richtlijn van subaru brussel zijn.

Comment

Working...
                                          X