Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgen naar de opening van een nieuwe Subaru garage, er zou het één en ander klaar staan om testritjes te doen. Ik hoop eens met zo'n diesel boxermotor te kunnen rijden.
Morgen naar de opening van een nieuwe Subaru garage, er zou het één en ander klaar staan om testritjes te doen. Ik hoop eens met zo'n diesel boxermotor te kunnen rijden.
Ik was er vandaag . De diesels zouden zeer goed bollen...
vraagje, is het haalbaar om een impreza wrx sti van voor 1995 om te bouwen naar een lichte vracht en hem zo in te schrijven indien Subaru dit goedkeurt?
Ik sta op het punt mijn werkzekerheid (en nog sneller firmawagen-zekerheid) te verliezen en zou sowieso zelf graag een auto bezitten om graag te zien en om aan te werken. Britse Imprezas zijn betaalbaar. Indien niet mogelijk moet ik maar gaan voor een Legacy, maar die is echt tweede keus in mijn ogen
Precies wel hard overtuigd.
En terecht. Proficiat! Foto's!!!
Binnen 2 weken wordt hij geleverd.
Een blauwe Executive met zilveren velgen.
Geen mistlampen (vind ze wat kitscherig) en geen verduisterde ruiten achteraan (vind ik wat te, euh... 'jong').
Al bij al een vrij discrete STI, wat handig is als je af en toe bij een klant komt, zoals ik.
Comment