Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk het wel
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
      Hij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
      Met onderstaande velgen bvb:

Oei dat is vet!

Comment

• Ik zal het hier maar posten

Comment

• Comment

• Oei

Comment

• das oem???

Comment

• Ik hoop van niet...

Comment

• Ik ben vrij zeker van niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                    Ik zal het hier maar posten

Comment

• Is er een aantal jaren geleden ook al niet eens zo'n versie geweest met aangepaste stickers en al?

Comment

• Vandaag nog eens een SVX tegengekomen, zalig futuristisch
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dinsdag het genoegen gehad om een kort ritje te maken met de WRX STI Sedan.
                          En vanaf de contactsleutel omging (had de deur nog laten opstaan).....
                          Jawadde.....

Maar wat mij het meeste opviel..... Een tijdje geleden zat ik in de hatch, en ik paste niet echt in de stoeltjes. 'k Ben nogal aan de brede kant hé. (Om niet te zeggen dat ik mijn gewicht mee heb...) En daar had ik deze week in de Sedan totaal geen last van. Ze hebben die stoeltjes volgens mij een paar cm verbreedt.

In ieder geval : had het laatste jaar het genoegen een paar keer in contact te komen met Subaru, en ik begin meer en meer merk-lover te worden. Heb ondertussen prijs laten maken voor een Subaru Impreza 2,0D Sport. 'k Had infeite maar 1 optie : metaalkleur. Volgens mij zit daar gewoon alles (op uitzondering van GPS) standaard in.... was bv verschoten van het feit dat xenonlampen standaard zijn.
                          En ik vond die prijs van 23.775 euro een heeeeeel mooi voorstel.
                          Last edited by ENO; 17/03/2011, 10:00.

Comment

• Zondag op Francorchamps kan je ze allemaal ontdekken.
                            Hadden de hatchback en de sedan de Recaro kuipjes? Ik denk dat die wat strakker zitten dan de andere die ze gebruiken.

Waar heb je zo'n prijs gekregen? Bij welke garage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Zondag op Francorchamps kan je ze allemaal ontdekken.
                              Hadden de hatchback en de sedan de Recaro kuipjes? Ik denk dat die wat strakker zitten dan de andere die ze gebruiken.

Waar heb je zo'n prijs gekregen? Bij welke garage?
                              Van de Hatch weet ik het niet meer.... is al een tijdje geleden.
                              WRX STI Sedan had geen Recaro kuipjes. Was een STI Sport uitvoering. Enkel Sport Executive heeft de Recaro stoelen.

Prijs gekregen bij Vandenplas (Tervuren)
                              Cataloogprijs Impreza 2.0 D Sport : 26.995 euro
                              Metaalkleur : 450 euro
                              Korting : 3.672 euro
                              Totaal : 23.773 euro.

Comment

• Mooie prijs voor een auto die goed is uitgerust.
                                En met beetje lef haal je zelf GTT's in op een nat Francorchamps

Comment

• Comment

• Nice work!

Comment

• Comment

• Comment

• Goe bezig

Comment

Working...
                                          X