Ik denk het wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenHij niet echt, (hij rijdt er ook minder en minder mee de laatste tijd) maar ik had liever de sedan gezien ja!
Met onderstaande velgen bvb:
Comment
-
-
Dinsdag het genoegen gehad om een kort ritje te maken met de WRX STI Sedan.
En vanaf de contactsleutel omging (had de deur nog laten opstaan).....
Jawadde.....
Maar wat mij het meeste opviel..... Een tijdje geleden zat ik in de hatch, en ik paste niet echt in de stoeltjes. 'k Ben nogal aan de brede kant hé. (Om niet te zeggen dat ik mijn gewicht mee heb...) En daar had ik deze week in de Sedan totaal geen last van. Ze hebben die stoeltjes volgens mij een paar cm verbreedt.
In ieder geval : had het laatste jaar het genoegen een paar keer in contact te komen met Subaru, en ik begin meer en meer merk-lover te worden. Heb ondertussen prijs laten maken voor een Subaru Impreza 2,0D Sport. 'k Had infeite maar 1 optie : metaalkleur. Volgens mij zit daar gewoon alles (op uitzondering van GPS) standaard in.... was bv verschoten van het feit dat xenonlampen standaard zijn.
En ik vond die prijs van 23.775 euro een heeeeeel mooi voorstel.Last edited by ENO; 17/03/2011, 10:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZondag op Francorchamps kan je ze allemaal ontdekken.
Hadden de hatchback en de sedan de Recaro kuipjes? Ik denk dat die wat strakker zitten dan de andere die ze gebruiken.
Waar heb je zo'n prijs gekregen? Bij welke garage?
WRX STI Sedan had geen Recaro kuipjes. Was een STI Sport uitvoering. Enkel Sport Executive heeft de Recaro stoelen.
Prijs gekregen bij Vandenplas (Tervuren)
Cataloogprijs Impreza 2.0 D Sport : 26.995 euro
Metaalkleur : 450 euro
Korting : 3.672 euro
Totaal : 23.773 euro.
Comment
Comment