Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik verwacht een pak meer als een diesel , maar op 20l/100km zit ik nu ook niet te wachten . 13l lijkt me nog niet zo slecht ? Normale rijstijl is gewoon met de snelheid van het verkeer meerijden bij mij
Ik reed vroeger dagelijks Ronse-Gent-Ronse viade N60 (dus niet heel vlot).
Ik zat gemiddeld tussen de 10 à 12l, that is als ik niet teveel rode lichten had. If you catch my drift.
Het zou een MY2011 zijn dat ik zou willen aankopen. Probleem was dat ik veel verhalen hoorde van die beestjes hun verbruik maar die kwamen van mensen die nog nooit met ene gereden hadden. En dat het de hoogte in gaat kan ik me wel voorstellen, ik vrees dat het bij mij niet anders zal zijn
Iemand een idee of er een nieuwe Legacy in de pijplijn zit voor de eerste 2 jaren? Hopelijk gebaseerd op de Advanced Tourer, de huidige is niet om aan te zien
Iemand een idee of er een nieuwe Legacy in de pijplijn zit voor de eerste 2 jaren? Hopelijk gebaseerd op de Advanced Tourer, de huidige is niet om aan te zien
Comment