Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Weet wel dat dit niet in de lovers topic thuishoort maar vind hier niks over de xv . Het volgende , de dochter van een kennis heeft zo’n subaru xv gekocht (model 2019 1.6L)en zat tegen haar vader te klagen dat dit een gevaarlijke wagen was om iemand in te halen.Vandaag had ik het geluk om met deze wagen te rijden .Wat is mij dat een versnellingsbak, bij een beetje geforceerd optrekken maakt die motor direct 4 a 5000 toeren en dat is het ook want je ziet de snelheidsmeter niet verroeren . Deed ook speciaal een stukje snelweg en wou aan 110 km per uur een wagen inhalen , bij gas geven direct terug hoogtoerigheid troef en geen vooruitgang . Ik vind dat vrouwen overdrijven ivm wagens maar hier vind ik dat deze mevrouw het nog licht uitgedrukt want ik vind deze wagen zelfs levensgevaarlijk om in te halen , die motor maakt toeren en toeren en je voelt echt dat die versnellingsbak niet pakt , ofwel is er iets mis met die versnellingsbak , zoniet mogen ze gerust de jap die deze combinatie gemaakt heeft voor het vuurpeloton zetten . Echt geen wagen voor in deze tijd kan echt niet mee met het verkeer.
Comment
-
Tja, een platte 1.6 atmo gekoppeld aan een cvt-bak en ook nog eens 4wd. Daar moet ge uw verwachtingen serieus bijstellen. De jongedame had beter eens een testrit gedaan voor ze deze kocht.
Maar als de auto bij 110km/h niet versneld als ge vol gas geeft is niet normaal. Dan moet er iets mis zijn. Toch maar ff de garage contacteren.
Comment
-
zal mss streekgebonden zijn, maar inhalen...ik kan het me de laatste 5 jaar niet meer inbeelden mag ook hier nergens meer, reed ook 6 jaar met de traagste auto op de markt (smart cdi), nooit last van gehad in huidig (traag) verkeer, maar ben zelf een érg rustige chauffeur
ik kende het model geeneens, en deze (reclame?)revieuw zegt ook wel ergens dat je niet veel over hebt (1.6 115 pk, 1400 kg en automaat en awd), maar de rest van de kwaliteiten zijn wel erg goed blijkbaar van de auto
...wel vreemd dat de camera's niet gebruikt worden voor de lane-assist...
Comment
-
Die wagen rijd ook goed ,direct stuurgevoel en een goede vering en had ook een goede zetel en tal van snufjes waar je alle tijd hebt om van te genieten ook lane assist maar dat versnellen verwacht je eerder van een motor van 50 pk . Je kan het vergelijken met een wagen met kapotte koppeling als je wil inhalen. Dat madamtje is op vacantie geweest naar italie en maakte de snelwegkilometers op cc en ze zegt dat dit pas een ramp is bij de minste stijging begint die motor toeren te maken dat het geen naam heeft in zoverre zelfs dat ze de cc uitschakelde als ze een klimmetje tegemoet ging. Ze kwam gestresseerd op haar bestemming . 0-70 niet echt een probleem , al die erboven is en je wil inhalen is een ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenWeet wel dat dit niet in de lovers topic thuishoort maar vind hier niks over de xv . Het volgende , de dochter van een kennis heeft zo’n subaru xv gekocht (model 2019 1.6L)en zat tegen haar vader te klagen dat dit een gevaarlijke wagen was om iemand in te halen.Vandaag had ik het geluk om met deze wagen te rijden .Wat is mij dat een versnellingsbak, bij een beetje geforceerd optrekken maakt die motor direct 4 a 5000 toeren en dat is het ook want je ziet de snelheidsmeter niet verroeren . Deed ook speciaal een stukje snelweg en wou aan 110 km per uur een wagen inhalen , bij gas geven direct terug hoogtoerigheid troef en geen vooruitgang . Ik vind dat vrouwen overdrijven ivm wagens maar hier vind ik dat deze mevrouw het nog licht uitgedrukt want ik vind deze wagen zelfs levensgevaarlijk om in te halen , die motor maakt toeren en toeren en je voelt echt dat die versnellingsbak niet pakt , ofwel is er iets mis met die versnellingsbak , zoniet mogen ze gerust de jap die deze combinatie gemaakt heeft voor het vuurpeloton zetten . Echt geen wagen voor in deze tijd kan echt niet mee met het verkeer.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment