Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
      Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Laat iets weten of het dat was... laten we hopen van wel. PS: nen scooby van welk jaar?
      I'll keep you posted. Hij zal daarmee morgen of overmorgen wel langs de dealer moeten, hopelijk herstelling onder garantie. Dat hij eerst nog genoeg olie in de wagen doet zodat ze bij de dealer daarover alvast niet moeilijk kunnen doen. Hij heeft die nu bijna een jaartje, eentje van 2003 dus...
      En hij weet nog steeds niets. De wagen staat 'in panne' bij een dealer in Kessel-lo. Maar werd gekocht in Vilvoorde en bijgevolg staat die dealer niet te springen om die herstellingen uit te voeren onder garantie. De vraag was dus om hem dan maar te takelen naar de hoofdverdeler in Vilvoorde, maar daarvoor moest hij €150 betalen. Hij heeft ook geen vervangwagen gekregen en zit nu gewoon zonder. Voor zover ik dit verhaal zie evolueren ruikt het dus naar slechte service.

Comment

• Hmm, inderdaad maar ligt dan toch aan de garage in kwestie.
        Onze vorige garage: Silver en Subaru Vilvoorde hebben ons altijd héél goed behandelt!
        Maar misschien ook wat normaal aangezien hij zijn wagen daar niet heeft gekocht. Ik zou dat -als ik garagist zou zijn- ook niet echt apprecieren.

Heeft ie geen connecties in Vilvoorde?

Comment

• Had hij wat moeite gedaan, stond die wagen in Vilvoorde. En misschien hadden ze het daar nog onder garantie willen vervangen ook, wie zal het zeggen. Vanaf het ogenblik dat het lampje van de olie ging branden stopte hij ook met rijden. En je kan het bijgevolg betwisten of hij in fout is. Maar het zal hem een aardige duit kosten. Er is namelijk schade aan de eerste drijfstang. En al een geluk dat het daarbij bleef. Het onderdeel in kwestie moet worden besteld, dus hij zit nog wel een tijdje zonder auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic
            Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
            tja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).
            Sorry voor de offtopic, maar is dat de gewoonte om productiewagens te blijven testen zolang ze nog in productie zijn? Of waren ze dit gewoon nog vergeten te doen?
            Dat laatste zou misschien wel het één en het ander kunnen verklaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZe
              Oorspronkelijk geplaatst door logic
              Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
              tja als je sportief wilt rijden met je ook op tijd is alles controleren (dees week is nog een lancia thesis testvoertuig om zeep geholpen tijdens de duurzaamheidstesten, de kiekes waren vergeten olie te controleren na de eerste run ).
              Sorry voor de offtopic, maar is dat de gewoonte om productiewagens te blijven testen zolang ze nog in productie zijn? Of waren ze dit gewoon nog vergeten te doen?
              Dat laatste zou misschien wel het één en het ander kunnen verklaren.
              normaal blijven ze een wagen testen om mankement zelf nog op te sporen en zo vlot terugroep acties uit te voeren vooraleer de klanten er last van hebben (nadeel van de ontwikkelingsduurverkorting hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
                normaal blijven ze een wagen testen om mankement zelf nog op te sporen en zo vlot terugroep acties uit te voeren vooraleer de klanten er last van hebben (nadeel van de ontwikkelingsduurverkorting hé)
                nog heel eventjes off-topic. Normaal gezien zou op alfaromeo.it de terugroepacties te lezen staan, maar aangezien ik geen italiaans kan, kan ik ze niet vinden. Ik dacht bij garage, maar daar moet je een paswoord invullen. Weet jij dat misschien waar dat juist staat?

Comment

• ben zelf aan het zien, ik dacht op www.dekraitalia.it maar vindt het daar ook niet op

Comment

• Ik heb alfaromeo.it nog eens helemaal doorlopen en heb het gevonden. Het staat doodweg onder News en dan Campagne di richiamo.

Comment

• Nog mooier op deze foto dan ik al dacht :shocked!: :shocked!:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                        Nog mooier op deze foto dan ik al dacht :shocked!: :shocked!:

Had je die foto dan nog nooit gezien?
                        Maar hij is inderdaad mooi!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                Nog mooier op deze foto dan ik al dacht :shocked!: :shocked!:
                                Had je die foto dan nog nooit gezien?
                                Maar hij is inderdaad mooi!
                                Ik dacht van niet, maar nu ik hem ff heb bekeken dacht ik dat TDI130 hem al eens had gepost

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Van wie is die?
                                          Valt nog mee, enkel de voorlichten en de velgen vallen iets tegen

Comment

Working...
                                          X