Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIs er eigenlijk een Subaru-carconfigurator ?
Nee, niet dat ik weet.
Vroeger had Subaru USA er één waar je zelfs zaken zoals spoilers, spatlappen, ... mee kon configureren maar die is er blijkbaar niet meer
Subaru Japan heeft er wel één maar dat is niet direct wat je zoekt denk ik een carconfigurator met alleen maar tekst geen foto's...
Comment
-
Hopelijk kan Troch binnenkort eens testritje aanbieden met de SpecB.... Maar ik vrees of er in Belgie zullen verkocht/aangeboden worden want wat voor belastingen betaal je daar niet op???
En die blauw-gele versie stond hier al door mij. Is speciaal ontworpen ter gelegenheid van de allereerste (WRC) Rally van Japan en blijkbaar al goed verkocht... Misschien wat te opvallend, je ziet meteen dat je je kalm mag houden maar heeft wel zijn charme. Maar een zwarte SpecB met getinte ruiten en zwart leder en sportieve 18" velgjes en ie is af... Misschien eens wat sparen om op de onze die 18" te zetten binnen jaartje of zo...
De Specs zijn hier te vinden
- horizontally opposed 6 cylinder, 4 stroke gasoline engine, DOHC 24 valve
- 3000cc
- max output 180(245)/6600
- max torque 297(20.3)/4200
- verbruik 17.2 stad, 8.9 autostrade, 11.9 gecombineerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130btw: valt het soms op dat ik een Legacy lover ben?
Nog altijd ontgoocheld dat het de Renault is geworden bij jullie thuis?
Ik vraag me echt af hoeveel Legacy's er in Belgie zullen rondrijden want totnogtoe heb ik maar 1 zwarte touring gezien in Belgie!
Comment
-
Comment