Ook een Legacy, die oude?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Inderdaad, een grijze Legacy 1.8Gl met 232.000km op de teller, net gerodeerd dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakGoed, kom er maar eens mee af dan. Ge moogt dan eens op zijn staartje trappen. En dan ga ik hem er proberen afrijden. Hehe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Klinkt interessant, ALS we hem binnen twee weken terug nemen zal ie wel helemaal in orde staan en hopelijk nog altijd even scherp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHoe scherp? Mijne doet in theorie 10,5 sec op het spurtje naar 100. En de Subaru 1.8?
Onze nieuwe staat in boekskes: 10.7 maar ik denk dat dit wel iets sneller kan. Onze oude heeft het altijd in eerste twee versnellingen lastig en pas vanaf derde en wanneer 2e carburator in gang schiet is ie echt vertrokken. Daarom dat mijn sprintjes vroeger altijd uitliepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Onze nieuwe staat in boekskes: 10.7 maar ik denk dat dit wel iets sneller kan. Onze oude heeft het altijd in eerste twee versnellingen lastig en pas vanaf derde en wanneer 2e carburator in gang schiet is ie echt vertrokken. Daarom dat mijn sprintjes vroeger altijd uitliepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Dus eigenlijk zou ik het met mijn Mégane zelfs kunnen halen tegen die 2000 cc Legacy! Als ik even goed schakel als jij toch. Ik zal u eens tonen hoe een moderne diesel optrekt. Ge moogt ook eens meerijden dan. Eens lekker in uw stoel gedrukt worden. Hehe, grapje hé.
We doen 120 in 5e en doen amper 2200 toeren
*gaat snel met ecutek behandelde Impreza van kennissen gaan halen of STI in Brakel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555LOL, ik twijfel er niet aan. Maar met de nieuwe Legacy zijn we nog geen enkele keer boven de 3500 toeren gegaan en we reden al MB's eraf .
We doen 120 in 5e en doen amper 2200 toeren
*gaat snel met ecutek behandelde Impreza van kennissen gaan halen of STI in Brakel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakGa maar halen!!! Zolang ik maar eens mag meerijden! Ik rijd liever eens mee met een STi dan te winnen van een Legacy 2.0 hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ik denk dat hij er vandaag om kon gaan. Een zwarte STI in Brakel en binnenkort heb ik afspraakje . Wordt leuke mini-meeting en fotoshoot hopelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ik zal het hem eens vragen, weet je de Aveve zijn in Brakel? Daar zal je hem allicht vaak vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ik zou het begot niet weten , enkel Aveve Dewolf! Daar moet ik binnenkort dringend naartoe
Comment
-
-
Die foto is toch niet echt volledig. Ook niet als je er op klikt. Gaat dat kleintje ook weer vierwielaandrijving krijgen.
Comment
Comment