Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • gewoon een Legacy Touring...

    Comment


    • ok, het is er ééntje met een 3.0 motor en manuele versnellingsbak...

      Comment


      • het is dus een 3.0R SpecB...


        Comment


        • in het zwart

          Comment


          • een droom dus voor mij

            Comment


            • ..................


              Comment


              • ...............................

                Comment





                • Blijkbaar is het de auto van een Engelse Scooby-lover; want op zijn site vind je foto's terug van een andere Legacy Touring, een Impreza WRX en Impreza WRX STI....

                  http://homepages.nildram.co.uk/~swells/My%20Cars/

                  Comment


                  • Is de 3.0R SpecB te herkennen aan die velgen?

                    Wat zijn de specificaties daarvan?
                    nls2000

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door nls
                      Is de 3.0R SpecB te herkennen aan die velgen?

                      Wat zijn de specificaties daarvan?
                      0-100km/h in 7.3 seconden
                      topsnelheid:233 km/h
                      basisprijs:40.995(incl.btw)
                      Afmetingen: L x B x H: 4.720 x 1.730 x 1.475 mm.
                      Motor: 6-cilinder boxermotor, DOHC, 24 kleppen.
                      Inhoud: 3.000 cm3.
                      Max. vermogen:180 kW (245 pk) / 6.600 tpm.
                      Last edited by ; 27/02/2005, 13:57.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Is de 3.0R SpecB te herkennen aan die velgen?
                        De SpecB is inderdaad herkenbaar door zijn 18" velgen.

                        Comment


                        • Een knappe verschijning!

                          Comment


                          • nen droom van u, en van mij dan.
                            Hopelijk komt droom eind maart in vervulling. Testritje is al geboekt!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door tdi130


                              Blijkbaar is het de auto van een Engelse Scooby-lover; want op zijn site vind je foto's terug van een andere Legacy Touring, een Impreza WRX en Impreza WRX STI....

                              http://homepages.nildram.co.uk/~swells/My%20Cars/
                              Deftige garage.
                              - SpecB
                              - nen 3.0 of 2.5
                              - WRX STI
                              - WRX
                              - Range

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                Deftige garage.
                                - SpecB
                                - nen 3.0 of 2.5
                                - WRX STI
                                - WRX
                                - Range

                                inderdaad wel zeer indrukwekkend om zo een collectie te kunnen bezitten.

                                Comment



                                • Hier is ie dan... (Impreza WRC 2005)
                                  Maar geen face-lift te bespeuren.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door bertds

                                    Hier is ie dan... (Impreza WRC 2005)
                                    Maar geen face-lift te bespeuren.
                                    De Impreza is toch niet gefacelift geweest? De WRC 05 zal vooral onder de motorkap verschillen met die van vorig jaar!

                                    Comment


                                    • Nee, maar er waren geruchten dat er een 3de face-lift zou komen, en dan vooral eerst op de WRC, maar blijkbaar dan toch geen face-lift.

                                      En de verschillen zijn:

                                      Het bredere spoor. Het nieuwe WK-reglement laat toe dat de Impreza 30 mm. breder is geworden. Dat verhoogt de stabiliteit en verbetert de balans, zeker op asfalt.

                                      De voorbumper is helemaal hertekend. De koeling zou nu niet meer mogen verstikt worden, als de Impreza door water en stof moet. Vorig jaar was dat de achillespees van de Impreza.

                                      Ook aan de boxermotor is gewerkt, maar volgens de eerste berichten zou Petter Solberg niet tevreden zijn met de nieuwe krachtbron.
                                      pitstop


                                      Op deze foto kan je duidelijk zien dat hij breder is geworden.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                        Nee, maar er waren geruchten dat er een 3de face-lift zou komen, en dan vooral eerst op de WRC, maar blijkbaar dan toch geen face-lift.

                                        En de verschillen zijn:

                                        Het bredere spoor. Het nieuwe WK-reglement laat toe dat de Impreza 30 mm. breder is geworden. Dat verhoogt de stabiliteit en verbetert de balans, zeker op asfalt.

                                        De voorbumper is helemaal hertekend. De koeling zou nu niet meer mogen verstikt worden, als de Impreza door water en stof moet. Vorig jaar was dat de achillespees van de Impreza.

                                        Ook aan de boxermotor is gewerkt, maar volgens de eerste berichten zou Petter Solberg niet tevreden zijn met de nieuwe krachtbron.
                                        pitstop


                                        Op deze foto kan je duidelijk zien dat hij breder is geworden.
                                        Die koeling was inderdaad een probleem vorig jaar. Vreemd!

                                        Ik hoop dat de Impreza eens wat beter presteert op (droog) asfalt. Dan zou de strijd ook in deze rally's op het scherpst van de snee gevoerd kunnen worden!
                                        Al moeten we nu natuurlijk afwachten hoe de Pirelli's het zullen doen onder de Peugeots en in mindere mate onder de Lancer. Misschien is het wel goed voor Subaru dat ze niet meer de enige zijn met het Italiaanse rubber.

                                        Comment


                                        • Er is nog maar net een update gebeurd vd Impreza (remmen + ophanging + stuurinrichting + bediening klimaatregeling met dezelfde look als de Saab-Subaru 9-2X , 1 groter uitlaateindstuk ipv 2 kleinere uitlaateindpijpjes ) en de facelift dateert nog maar v 2003 !

                                          Ze kunnen toch moeilijk elk jaar met een face-lift komen ,want dan wil er niemand nog ene kopen want het jaar erop rij je met een verouderd model .


                                          De enige realistische verbeteringen voor een Impreza WRX (STI) zijn :

                                          -betere kunstofafwerkingskwaliteit voor het dashboard (ziet er nu nog ietwat goedkoop uit met die harde kunststoffen tov die soft-touch lederlook dahsboards v Recticell in bvb een BMW 3-reeks ) .


                                          -standaard boordcomputer en/of olietemperatuurmeter + oliedrukmeter + turbodrukmeter monteren



                                          -Xenonkoplampen standaard of in optie aanbieden (net zoals in de USA of Japan , HID's )



                                          -een gereedschapskoffertje voorzien met plaats om dop om anti-diefstalwielbouten te bewaren (niet dat je het gereedschap veel nodig hebt bij Subaru ,maar het gedacht dat je in geval v nood toch je plan kan trekken is ook al veel waard ) + een opbergvak voor de gevarendriehoek (zodat die niet meer ligt rond te slingeren in de kofferruimte) .



                                          -de binnenkant vh kofferdeksel voorzien ve vorm v beschermende bekleding + ruimtebesparende kofferscharnieren monteren (zoals bvb op BMW 3-reeks) ,die niet diep in de kofferruimte dringen en geen reiskoffers kunnen beschadigen zoals de huidige wel kunnen als je niet oplet bij het inladen .


                                          -een pietluttig detail : een display-tje dat aanduidt welke deur of het kofferdeksel en/of motorkap niet geod gesloten zijn .


                                          -De batterij verhuizen naar de koffer (voor de gewichtsverdeling + om de levensduur vd batterij te verlengen doordat ze 's winter minder in de koude rijwind zit en 's zomers minder opwarmt door de motorwarmte .


                                          -standlichtjes die per kant kunnen ontstokken worden ipv het Japans systeem waarbij ze steeds allemaal branden



                                          -Eventueel een tankinhoud die een 10 a 15 tal liter groter is .


                                          -wit pinkerglas ipv oranje


                                          -terug aanbieden ve teruggetunede versie vd WRX waarvoor minder BIV opgehoest moet worden (minder dan 210pk = minder dan 2500€ BIV tov nu bijna 5000€ BIV voor 225pk ).



                                          -dieselmotor aanbieden om marktaandeel in Europa te verhogen



                                          -Zeer belangrijk : dichter dealernetwerk maken in Belgie want doordat er zo weinig dealers zijn geniet Subaru hier erg weinig bekendheid en is de drempel om een Subaru te kopen voor velen te hoog !

                                          Comment

                                          Working...
                                          X