Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze namiddag nog ééntje gezien... en tis altijd dezelfde... zal meer mijn fototoestel moeten meenemen in de toekomst!Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DubTijdens het uitgaan heb ik eens een Impreza in volle actie mogen aanhoren. Was wel niet standaard, want er kwam een zeeer schonen brom uit, gevolgd door de welgekende psssht pssht
Man da was zalig
Kmis 't wel, maar een 6L Twin Turbo is njam njam----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimonOorspronkelijk geplaatst door DubTijdens het uitgaan heb ik eens een Impreza in volle actie mogen aanhoren. Was wel niet standaard, want er kwam een zeeer schonen brom uit, gevolgd door de welgekende psssht pssht
Man da was zalig
Kmis 't wel, maar een 6L Twin Turbo is njam njam
Waar teken ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimonOorspronkelijk geplaatst door DubTijdens het uitgaan heb ik eens een Impreza in volle actie mogen aanhoren. Was wel niet standaard, want er kwam een zeeer schonen brom uit, gevolgd door de welgekende psssht pssht
Man da was zalig
Kmis 't wel, maar een 6L Twin Turbo is njam njam
Waar teken ik?----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Is er eigenlijk een groot verschil qua prestaties e.d. tussen de GT Turbo en de WRX ?Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Blink360Is er eigenlijk een groot verschil qua prestaties e.d. tussen de GT Turbo en de WRX ?
En dan is er wel degelijk een verschil!
Die discussie is al tijdje geleden gevoerd. Een 'goedkope' WRX kopen en die chippen zodat hij tot STI komt was de vraag. Maar je vergeet al de extra's dan die wel op de STI staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360Is er eigenlijk een groot verschil qua prestaties e.d. tussen de GT Turbo en de WRX ?
Een GT Turbo (de oude GC8 dus) weegt een pak minder dan de WRX, en is een beetje sneller, rijdt ook veel lekkerder trouwens...
Motor is verder 't zelfde----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Alcantare look voor Legacy
translated with SYSTRAN
Subaru launched a new special edition of the Legacy the Alcantara Selection.
The legacy Alcantara selection is full with options like HID low beam headlights, Macintosh sound system, rear seat centre armrest, electric seats, DVD navigation and nice alcantara seats.
more info: http://babelfish.altavista.com/babel...7%2findex.html
some pictures:
Ik vind huidig stereo installatie wel beter passen in interieur dan dit zwart, mss met het zwarte leer.
Comment
-
Subaru launched the 15i F-package for the Impreza.
This new package with some nice options like: HID low beam headlights, 15 inch wheels, special door handles, leather hand brake, MD/CD player, tinted glass, front fog lights, leather steering wheel and radio remote control door lock.
translated with SYSTRAN
more info: http://babelfish.altavista.com/babel...e%2findex.html
Some pictures:
HID headlights
15 inch wheels
MD/CD radio
radio remote control door lock
leather steering wheel
Comment
Comment