Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's van m'n broer z'n Impreza Gt Turbo van weleer. Deze foto's dienden om bij de verkoopsadvertentie te plaatsen.

Wat mis ik die bak... .

Comment

• Comment

• Comment

• Ik herinner me die nog al te goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Ik herinner me die nog al te goed
            Jij ging die kopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Jij ging die kopen!
              Die stond twee jaar te vroeg te koop.

Comment

• Comment

• The tuners of Litchfield Imports took the japanease Spec C to modify it into the Type 25. It has 360 PS (@ 6900 rpm) and needs 4.1 sec for the sprint 0-100 kph. It costs 59.000 € and runs 270 kph fast

Comment

• Comment

• Daar zou je die Britten toch om benijden.

Comment

• Some WRX's showing off their Anti-lag.Those not familiar with antilag its the process of changing timing, valve opening and fueling to get detonation in the ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Daar zou je die Britten toch om benijden.
                          Idd. Maar hier zijn er toch te weinig kopers voor zo'n wagens, +RHD he, dus waarom zouden ze moeite om ze hier te verkopen/in te voeren?

Als echte liefhebber moet je maar zelf eentje importeren of tevreden zijn met een gewone Belgische versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                            Idd. Maar hier zijn er toch te weinig kopers voor zo'n wagens, +RHD he, dus waarom zouden ze moeite om ze hier te verkopen/in te voeren?

Als echte liefhebber moet je maar zelf eentje importeren of tevreden zijn met een gewone Belgische versie.
                            Voor mij zou dat zeker al voldoende zijn!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Voor mij zou dat zeker al voldoende zijn!!
                              Voor mij ook.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten

Kunt perfect met uw Belgische versie naar prodrive stappen om 'm motorisch en optisch te laten tunen, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Kunt perfect met uw Belgische versie naar prodrive stappen om 'm motorisch en optisch te laten tunen, hé.
                                    Dat kun je in België ook, motorisch laten tunen. Daarvoor moet je niet naar prodrive.

Sommige speciale versies heb ik liever origineel gelaten. Je maakt een speciale/gelimiteerde versie ook niet na imo. Je maakt bv. van een e36 m3 ook geen m3 gt. Of om het bij sub's te houden, zo'n wr1 maak je toch ook niet na. Ok, je kunt hem in hetzelfde kleurtje steken en hem dezelfde upgrades geven, maar het is dan nog altijd geen originele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, maar dan heb je nog altijd geen Type R, P1, 22B, RB320, enzovoort.

Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                                      Dat kun je in België ook, motorisch laten tunen. Daarvoor moet je niet naar prodrive.

Sommige speciale versies heb ik liever origineel gelaten. Je maakt een speciale/gelimiteerde versie ook niet na imo. Je maakt bv. van een e36 m3 ook geen m3 gt. Of om het bij sub's te houden, zo'n wr1 maak je toch ook niet na. Ok, je kunt hem in hetzelfde kleurtje steken en hem dezelfde upgrades geven, maar het is dan nog altijd geen originele.
                                      Kan je in België inderdaad ook met een PPP, maar dan verlies je wel je Subaru garantie.

Ga ik deels mee akkoord. Het is wel zo dat ze in de UK sterk zijn op het einde van reeksen Impreza, 'speciale' edities uit te brengen. Als je niet zo'n editie heb, zie ik niet in waarom je updates aanbrengt van die edities die je ook knap vindt. Zolang je je kar ook niet onterecht een WR1 ofzo gaat noemen

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X