Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The tuners of Litchfield Imports took the japanease Spec C to modify it into the Type 25. It has 360 PS (@ 6900 rpm) and needs 4.1 sec for the sprint 0-100 kph. It costs 59.000 € and runs 270 kph fast
Some WRX's showing off their Anti-lag.Those not familiar with antilag its the process of changing timing, valve opening and fueling to get detonation in the ...
Kunt perfect met uw Belgische versie naar prodrive stappen om 'm motorisch en optisch te laten tunen, hé.
Dat kun je in België ook, motorisch laten tunen. Daarvoor moet je niet naar prodrive.
Sommige speciale versies heb ik liever origineel gelaten. Je maakt een speciale/gelimiteerde versie ook niet na imo. Je maakt bv. van een e36 m3 ook geen m3 gt. Of om het bij sub's te houden, zo'n wr1 maak je toch ook niet na. Ok, je kunt hem in hetzelfde kleurtje steken en hem dezelfde upgrades geven, maar het is dan nog altijd geen originele.
Dat kun je in België ook, motorisch laten tunen. Daarvoor moet je niet naar prodrive.
Sommige speciale versies heb ik liever origineel gelaten. Je maakt een speciale/gelimiteerde versie ook niet na imo. Je maakt bv. van een e36 m3 ook geen m3 gt. Of om het bij sub's te houden, zo'n wr1 maak je toch ook niet na. Ok, je kunt hem in hetzelfde kleurtje steken en hem dezelfde upgrades geven, maar het is dan nog altijd geen originele.
Kan je in België inderdaad ook met een PPP, maar dan verlies je wel je Subaru garantie.
Ga ik deels mee akkoord. Het is wel zo dat ze in de UK sterk zijn op het einde van reeksen Impreza, 'speciale' edities uit te brengen. Als je niet zo'n editie heb, zie ik niet in waarom je updates aanbrengt van die edities die je ook knap vindt. Zolang je je kar ook niet onterecht een WR1 ofzo gaat noemen
Comment