Oorspronkelijk geplaatst door Earman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Die scooby's op achtergrond heb ik al bij Troch gezien.
Vroeger stonden ze vaak op de baan naar Brakel, naast de Ford garage. Maar nu is het niet meer US Postal, en daar bij Brakel was dat het Europese hoofdkwartier, dus ik vrees dt ze daar niet meer te vinden zullen zijn.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Die scooby's op achtergrond heb ik al bij Troch gezien.
Vroeger stonden ze vaak op de baan naar Brakel, naast de Ford garage. Maar nu is het niet meer US Postal, en daar bij Brakel was dat het Europese hoofdkwartier, dus ik vrees dt ze daar niet meer te vinden zullen zijn.
Nogmaals ik weet dat die Ford garage er niéts mee te maken heeft.
Dat huis ernaast is het HQ van US Postal maar aangezien zij niet meer sponsoren dacht ik dat de wagens daar niet meer te vinden zouden zijn.
Maar anderzijds komen de chauffeurs en mecaniciens ook wel uit de streek, dus misschien toch het handigst dat ze daar blijven staan.
Volgens Troch worden daar serieuze stoten mee uitgehaald zne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Ja natuurlijk. Dat blijft mijn droom en prioriteit maar een witte zoals op vorige pagina's is toch ook de moeite zne
de kleur van zo'n wagen speelt eigenlijk een niet zo'n belangrijke rol,
het is wat onder de motorkap zit wat telt!
Comment
-
Is dat een photoshop of een echte? Een motorkap in carbon, is dat eigenlijk wel goed? Een dak, OK, daar is geen hitte-ontwikkeling, maar zo vlak boven de motor ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIs dat een photoshop of een echte? Een motorkap in carbon, is dat eigenlijk wel goed? Een dak, OK, daar is geen hitte-ontwikkeling, maar zo vlak boven de motor ...
Comment
-
Doe mij maar een carbon dak. Is niet alleen mooier, maar haalt het zwaartepunt ook meer naar beneden.En als zo een carbon motorkap toch zo goed is, waarom zien we dat dan niet op een M3 CSL of iets dergelijks?
Comment
-
BTW, die Subaru's van de ploeg rond Armstrong, rijden hier nog steeds rond in Brakel. Nu met reclame van Discovery Channel. Neem dus maar aan dat die nog steeds aan de Ford-garage staan. Ik zou niet weten waarom het anders zou zijn. De mensen die voor de US Postal-ploeg werkten, hebben niets met US Postal zelf te maken hé. Enkel met die wielerploeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakBTW, die Subaru's van de ploeg rond Armstrong, rijden hier nog steeds rond in Brakel. Nu met reclame van Discovery Channel. Neem dus maar aan dat die nog steeds aan de Ford-garage staan. Ik zou niet weten waarom het anders zou zijn. De mensen die voor de US Postal-ploeg werkten, hebben niets met US Postal zelf te maken hé. Enkel met die wielerploeg.
Maar het is het Europees hoofdkwartier van de wielerploeg. My bad dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Jep, was misverstand van mij. Ik dacht dat dat huis naast Ford van US Postal was.
Maar het is het Europees hoofdkwartier van de wielerploeg. My bad dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakFoei! En wanneer komde mij nu halen voor een rit met de Legacy?
Ik heb er nog maar paar keer mee gereden. Nu hij in rodage is rijdt er beter altijd dezelfde persoon mee, en ik mag ons pa zijn speelgoedje toch niet ontzeggen.
Maar we zijn hier thuis meer en meer aan het spreken om de oude terug te nemen. Die ga ik dan goed verzorgen zne. Kan ik dan nog paar jaar mee verderdoen en mss een motorblok van een turbo of 2.5 zoeken dan
Comment
Comment