Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook een Legacy, die oude?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Ook een Legacy, die oude?
      Inderdaad, een grijze Legacy 1.8Gl met 232.000km op de teller, net gerodeerd dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
        Inderdaad, een grijze Legacy 1.8Gl met 232.000km op de teller, net gerodeerd dus
        Goed, kom er maar eens mee af dan. Ge moogt dan eens op zijn staartje trappen. En dan ga ik hem er proberen afrijden. Hehe.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Goed, kom er maar eens mee af dan. Ge moogt dan eens op zijn staartje trappen. En dan ga ik hem er proberen afrijden. Hehe.
          Klinkt interessant, ALS we hem binnen twee weken terug nemen zal ie wel helemaal in orde staan en hopelijk nog altijd even scherp

Comment

Klinkt interessant, ALS we hem binnen twee weken terug nemen zal ie wel helemaal in orde staan en hopelijk nog altijd even scherp
            Hoe scherp? Mijne doet in theorie 10,5 sec op het spurtje naar 100. En de Subaru 1.8?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Hoe scherp? Mijne doet in theorie 10,5 sec op het spurtje naar 100. En de Subaru 1.8?
              Zou ik eerlijk gezegd niet weten.
              Onze nieuwe staat in boekskes: 10.7 maar ik denk dat dit wel iets sneller kan. Onze oude heeft het altijd in eerste twee versnellingen lastig en pas vanaf derde en wanneer 2e carburator in gang schiet is ie echt vertrokken. Daarom dat mijn sprintjes vroeger altijd uitliepen

Comment

Zou ik eerlijk gezegd niet weten.
                Onze nieuwe staat in boekskes: 10.7 maar ik denk dat dit wel iets sneller kan. Onze oude heeft het altijd in eerste twee versnellingen lastig en pas vanaf derde en wanneer 2e carburator in gang schiet is ie echt vertrokken. Daarom dat mijn sprintjes vroeger altijd uitliepen
                Hehe. Dus eigenlijk zou ik het met mijn Mégane zelfs kunnen halen tegen die 2000 cc Legacy! Als ik even goed schakel als jij toch. Ik zal u eens tonen hoe een moderne diesel optrekt. Ge moogt ook eens meerijden dan. Eens lekker in uw stoel gedrukt worden. Hehe, grapje hé.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Hehe. Dus eigenlijk zou ik het met mijn Mégane zelfs kunnen halen tegen die 2000 cc Legacy! Als ik even goed schakel als jij toch. Ik zal u eens tonen hoe een moderne diesel optrekt. Ge moogt ook eens meerijden dan. Eens lekker in uw stoel gedrukt worden. Hehe, grapje hé.
                  LOL, ik twijfel er niet aan. Maar met de nieuwe Legacy zijn we nog geen enkele keer boven de 3500 toeren gegaan en we reden al MB's eraf .
                  We doen 120 in 5e en doen amper 2200 toeren

*gaat snel met ecutek behandelde Impreza van kennissen gaan halen of STI in Brakel*

Comment

LOL, ik twijfel er niet aan. Maar met de nieuwe Legacy zijn we nog geen enkele keer boven de 3500 toeren gegaan en we reden al MB's eraf .
                    We doen 120 in 5e en doen amper 2200 toeren

*gaat snel met ecutek behandelde Impreza van kennissen gaan halen of STI in Brakel*
                    Ga maar halen!!! Zolang ik maar eens mag meerijden! Ik rijd liever eens mee met een STi dan te winnen van een Legacy 2.0 hoor.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ga maar halen!!! Zolang ik maar eens mag meerijden! Ik rijd liever eens mee met een STi dan te winnen van een Legacy 2.0 hoor.
                      Ik denk dat hij er vandaag om kon gaan. Een zwarte STI in Brakel en binnenkort heb ik afspraakje . Wordt leuke mini-meeting en fotoshoot hopelijk!

Comment

Ik denk dat hij er vandaag om kon gaan. Een zwarte STI in Brakel en binnenkort heb ik afspraakje . Wordt leuke mini-meeting en fotoshoot hopelijk!
                        Gelukzak. Als ge nog extra volk nodig hebt ...
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zal het hem eens vragen, weet je de Aveve zijn in Brakel? Daar zal je hem allicht vaak vinden.

Comment

Ik zal het hem eens vragen, weet je de Aveve zijn in Brakel? Daar zal je hem allicht vaak vinden.
                            Dat is toch die oude villa met dat bedrijfsgebouw achter, vlakbij Sint-Maria-Oudenhove hé?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is toch die oude villa met dat bedrijfsgebouw achter, vlakbij Sint-Maria-Oudenhove hé?
                              Ik zou het begot niet weten , enkel Aveve Dewolf! Daar moet ik binnenkort dringend naartoe

Comment

Ik zou het begot niet weten , enkel Aveve Dewolf! Daar moet ik binnenkort dringend naartoe
                                Doe hem mijn groeten. Zeg dat ik thuis een Porsche 911 GT3 RS heb, en dat hij eens mag komen zien met die STi. Het is weliswaar een schaalmodel, maar dat moet je er uiteraard niet bij zeggen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• www.carview.co.jp

Comment

• knap wagentje, alleen word ik van onderstaande link niet veel wijzer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door falaffel
                                      knap wagentje, alleen word ik van onderstaande link niet veel wijzer...
                                      Gebruik babelfish, das handig om alles te vertalen (ook geleerd van tdi130)

Comment

• Die foto is toch niet echt volledig. Ook niet als je er op klikt. Gaat dat kleintje ook weer vierwielaandrijving krijgen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Normaal wel, allé Scooby's hebben AWD (ook de Justy)

Comment

Working...
                                          X