Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ow maar die Rocketship:

Indrukwekkend! En die Outback, is die in andere landen ook in sedan te krijgen? Zo vind ik hem eigenlijk niet zo knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Fiscale PK's hebben niets met echte PK's te maken hé, maar alles met de cilinderinhoud. Een Mini Cooper S heeft ook niet veel fiscale PK's, maar toch genoeg echte. Een Impreza WRX heeft er 11. 2000 cc hé, wat eigenlijk nog meevalt. BTW, kan jij aan een WRX geraken? Testritjes interesseren mij wel. Gewoon meerijden volstaat eventueel wel hoor. Het is maar een voorstel hé.
      Jaja, ik weet dat ook van fiscale PK's maar een WRX met 11 zou ik niet kunnen verzekeren bij mijn bank (en mijn pa werkt er zelf). Onder de 23 verzekeren ze trouwens sowieso geen auto's.

Hoe bedoel je aan WRX'en geraken? Testritten aanvragen bij onze garagier lukt wel en we zijn nu bezig met Belgische Scooby Clubje op te richten (héél pril stadium), dus daar zal ik ook wel pak nieuwe mensen leren kennen. IK wacht trouwens nog altijd op testrit van SpecB, maar zal pas in april zijn of misschien zelf later.

@ JanCLeynen: die outback is volgens mij enkel in de US te krijgen. Ze hebben daar nog zulke excl modellekes zne: Impreza Outback, Impreza 2.5, Baja, Tribeca, Legacy GT Turbo enz... Die Impreza 2.5 zouden ze hier mogen brengen, prins Laurent de zijne was nen 2.5 dacht ik.

Comment

• Waar ze natuurlijk ook wel naar kijken bij de verzekering, is het aantal kw. Is nogal veel bij een WRX hé. 155, dacht ik?
        Ik bedoelde met die testrit, via mensen die jij kent of zo. Garage is ook goed, maar zouden ze dat zomaar toelaten??
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• na al die jaren ziet die er nog zo vreemd uit: de SVX

Comment

• Forester MY2000

Comment

• Legacy MY1989

Comment

• Legacy MY 1994/1995

Comment

• Ongelofelijk hoe lelijk Subaru vroeger was hé.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ongelofelijk hoe lelijk Subaru vroeger was hé.
                    Ela, ela, wij hebben zo nen Legacy van 91 é.
                    Dus beetje kalm é als ge keer mee wilt met nen Impreza

Comment

• En wat vind ge van deze? De specs ben ik effe kwijt, weet wel dat hem achterwielaandrijving heeft en zo' 350pk.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Aha de Cusco Impreza, maar er is al nieuwere zne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                          Ela, ela, wij hebben zo nen Legacy van 91 é.
                          Dus beetje kalm é als ge keer mee wilt met nen Impreza

Sorry! Stuur maar een PM-eke als het zo ver is.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Subaru WX-01, mottige voorkant :s

Comment

• En de achterkant?
                              nls2000

Comment

• Amai! Wat is die lelijk!
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• is proto uit '99!
                                  Ff zoeken naar pics van achterkant

Comment

• /////////////////

Comment

• Voorkant valt vind ik best mee, alleen die achterkant is maar

Comment

• Zelfs van opzij ziet hij er echt lelijk uit. :s Een Subaru is een leuk wagen, maar op vlak van design, moeten ze toch nog veel oefenen en leren hoor. Nu, met de Legacy is het al veel beter hé. Impreza WRX is ook leuk, hoewel hij een vrij gewoon design heeft.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Zelfs van opzij ziet hij er echt lelijk uit. :s Een Subaru is een leuk wagen, maar op vlak van design, moeten ze toch nog veel oefenen en leren hoor. Nu, met de Legacy is het al veel beter hé. Impreza WRX is ook leuk, hoewel hij een vrij gewoon design heeft.
                                          IS EEN PROTO van '99, dus geen wonder dat ie er niet supermodern uitziet!
                                          De Legacy is qua design toch zeker de moeite, net als de Impreza. Anders zou de nieuwe passat niet de voorlichten van de Legacy kopieren en de BMW 5 niet de achterlichten van de Legacy MY02

Comment

Working...
                                          X