Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Past op deze echt super zne, die combinatie met die velgen is perfect!
Lekker bescheiden wagentje maar dan.... ken de specs niet van deze maar zal wel wat extra koppel en pk's hebben, es nakijken...
Als ik ooit STI koop dan wordt het sowieso een blauwe met gouden velgen, no doubt about it (of een witte mss...)
Comment
-
pfff ik verlang hoe langer hoe meer naar mijn eigen Impreza: moet deze es zien, val je wel mee op en zou ik nog durven!!! (alleen zijn interieur is nu iets minder :s)
screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanDas de max!!!!Als ge hiermee rondrijd gaan er weinig zijn die stoer doen aan de lichten!
Het is sowieso al een WRX met nog wat snufjes eraan. Alleen als je échte kenner bent zie je aan een detail dat het zéker geen WRC is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniMaar vrees wel da tje om de 5 voet wordt tegengehouden door de politie, om de papieren te laten zien. Dat hij wel straatvaardig is
Mooi gedaan, allesinds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniPolitie zou nogal rap denken dat dat het een rallyvoertuig is, ipv een straat-wagen.
Dacht zelfs dat je niet met nummers op de openbare weg mag bij ons. Wel de plaatsvoorziening, maar geen nummer
Comment
-
Gewoon??? Wat verlang je nog meer van een auto dan?
Is toch goed gevuld
screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>
Tijdens WRC heb ik er zo enkele gezien met decals maar deze is echt áf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powersun79Persoonlijk zou ik er nog de goudkleurige velgen onderleggen.
Comment
Comment