Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SUBARU Squad

Comment

• Pimp the Legacy

Comment

• Deze mogen ze thuis afzetten

screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          Deze mogen ze thuis afzetten

screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>
          Altijd weer dat grijs...!!

Comment

• Past op deze echt super zne, die combinatie met die velgen is perfect!
            Lekker bescheiden wagentje maar dan.... ken de specs niet van deze maar zal wel wat extra koppel en pk's hebben, es nakijken...

Als ik ooit STI koop dan wordt het sowieso een blauwe met gouden velgen, no doubt about it (of een witte mss...)

Comment

• pfff ik verlang hoe langer hoe meer naar mijn eigen Impreza: moet deze es zien, val je wel mee op en zou ik nog durven!!! (alleen zijn interieur is nu iets minder :s)

Comment

• screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>

Comment

• screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    Das de max!!!!Als ge hiermee rondrijd gaan er weinig zijn die stoer doen aan de lichten!

Comment

• Maar vrees wel da tje om de 5 voet wordt tegengehouden door de politie, om de papieren te laten zien. Dat hij wel straatvaardig is

Mooi gedaan, allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                        Das de max!!!!Als ge hiermee rondrijd gaan er weinig zijn die stoer doen aan de lichten!
                        Ik zou het ook niet durven...
                        Het is sowieso al een WRX met nog wat snufjes eraan. Alleen als je échte kenner bent zie je aan een detail dat het zéker geen WRC is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Maar vrees wel da tje om de 5 voet wordt tegengehouden door de politie, om de papieren te laten zien. Dat hij wel straatvaardig is

Mooi gedaan, allesinds
                          Heb je het nu op die squad of die Impreza. De Impreza ziet er toch vrij gewoon uit? Op de stickers na dan hé.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Heb je het nu op die squad of die Impreza. De Impreza ziet er toch vrij gewoon uit? Op de stickers na dan hé.
                            Gewoon!Die ziet er uit als een porschkiller!

Comment

• Politie zou nogal rap denken dat dat het een rallyvoertuig is, ipv een straat-wagen.

Dacht zelfs dat je niet met nummers op de openbare weg mag bij ons. Wel de plaatsvoorziening, maar geen nummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                Politie zou nogal rap denken dat dat het een rallyvoertuig is, ipv een straat-wagen.

Dacht zelfs dat je niet met nummers op de openbare weg mag bij ons. Wel de plaatsvoorziening, maar geen nummer
                                Kheb toch al enkele mini's gezien met een nummer op de zijkant.

Comment

• Gewoon??? Wat verlang je nog meer van een auto dan?
                                  Is toch goed gevuld

Tijdens WRC heb ik er zo enkele gezien met decals maar deze is echt áf.

Comment

• Mocht ik ooit een impreza in huis halen moet hij zoals deze worden.

Comment

• Persoonlijk zou ik er nog de goudkleurige velgen onderleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
                                        Persoonlijk zou ik er nog de goudkleurige velgen onderleggen.
                                        Jep ik ook! Nu heeft hij er witte ondersteken, valt ook wel mee maar zo een Scooby moét gewoon gouden velgen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
                                          Persoonlijk zou ik er nog de goudkleurige velgen onderleggen.
                                          Een Impreza moet blauw zijn met goudkleurige velgen hé. Dat het niet bijster origineel is, zou mij niet kunnen schelen. Het moet gewoon mooi en goed zijn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X