Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo, ik ben nog maar nieuw op dit forum! Ik zal me misschien even kort voorstellen. Ik ben Stevy , 19jaar en ben een enorme rally fan. Ik heb al met veel wagens mogen rijden (persauto's=> pa is tv producer, dus we kunnen er wel wat testen!) .
    Enkele maanden geleden verraste hij me want ik mocht een week met een subaru impreza wrx sti rijden!! Het laatste nieuw model. Het was de wagen die vorige week in autowereld.tv zat. Het is echt wel een plezier om ermee te rijden. Maar toch wil ik enkele "negatieve" puntjes aanhalen. Misschien zijn deze hier al gezegd geweest... dus don't shoot me!
    Ten eerste vind ik het verbruik veel te hoog! Ik moet wel zeggen dat we er tamelijk mee doorgereden hebben. We zaten al gauw boven de 20l/ 100km.
    Verder zouden eigenaars van dit soort wagens een of andere rijvaardigheidscursus moeten volgen vind ik! Want die auto is echt wel een bom! Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes.
    Last edited by Stevy; 19/09/2005, 18:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Hallo, ik ben nog maar nieuw op dit forum! Ik zal me misschien even kort voorstellen. Ik ben Stevy Courteyn, 19jaar en ben een enorme rally fan. Ik heb al met veel wagens mogen rijden (persauto's=> pa is tv producer, dus we kunnen er wel wat testen!) .
      Enkele maanden geleden verraste hij me want ik mocht een week met een subaru impreza wrx sti rijden!! Het laatste nieuw model. Het was de wagen die vorige week in autowereld.tv zat. Het is echt wel een plezier om ermee te rijden. Maar toch wil ik enkele "negatieve" puntjes aanhalen. Misschien zijn deze hier al gezegd geweest... dus don't shoot me!
      Ten eerste vind ik het verbruik veel te hoog! Ik moet wel zeggen dat we er tamelijk mee doorgereden hebben. We zaten al gauw boven de 20l/ 100km.
      Verder zouden eigenaars van dit soort wagens een of andere rijvaardigheidscursus moeten volgen vind ik! Want die auto is echt wel een bom! Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes.
      Hey Stevy. Welkom op het forum.
      Mag ik eens vragen of je pa zelfstandige is of zo? Ik moet volgend jaar stage doen in media-sector (ik doe journalistiek). En een TV-producer voor een auto-programma zou ik wel zien zitten (PM het me desnoods )

1) is het énige minpunt, de Scooby's durven wel keer iets te drinken. Zeker de STI! Wij met onze Legacy 2.0 raken op autostrade aan een verbruik van 7.4 liter.
      2) Zo een cursus zou zeker mogen. Maar ik ben van mening dat dit voor élke chauffeur zou mogen.

@ Tuscani: met die witte niet gereden, we al tijdje geleden ondertussen met een STI gereden.

Comment

• Merci,

Ik zal u zo meteen een pbtje sturen.
        Ja dit zo zeker voor elke (beginnende) chauffeur mogen, als je ziet hoe sommigen met hun wagen rijden... Maar het zou voor subaru misschien geen slecht idee zijn om bv bij aankoop van een sti een rijvaardigheidscursus te geven.

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
          Merci,

Ik zal u zo meteen een pbtje sturen.
          Ja dit zo zeker voor elke (beginnende) chauffeur mogen, als je ziet hoe sommigen met hun wagen rijden... Maar het zou voor subaru misschien geen slecht idee zijn om bv bij aankoop van een sti een rijvaardigheidscursus te geven.

Groetjes
          Thx, en je hebt gelijk.
          Nu ben je meestal afhankelijk van prive-initiatieven en met zo'n wagen! Dit weekend kon je in Bitburg nog naar Impreza meeting waar ze je skills bijschaven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
            @ Tuscani: is het deze die je bedoelt?

Zo'n witte vind ik echt wel mooi, goudkleurige 18" OZ Superleggera's erop en die is af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door impreza
              Hey Subaru lovers,
              Mag ik even spammen?
              Ik heb mijn website in een nieuw jasje gestoken.
              Ik ga er wel bijvertellen dat ik geen enkele opleiding of cursus webdesign gevolgd heb, dus mea culpa voor de professionals...

.
              Het ziet er heel goed uit maar dat wist je al é
              idd thx, maar wat vindt je van het nieuwe design?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Impreza
                idd thx, maar wat vindt je van het nieuwe design?
                Ik vind het knap gedaan, makkelijk leesbaar en hopelijk binnenkort informatie op over Belgische Scooby club .
                Is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken!! Knap werk! Als je es hulp nodig hebt (nu niet direct want blok en examens :s)

Misschien proberen om het op één venster te krijgen zodat je niet eerst moet scrollen en dan nog eens in website zelf. En het logo op achtergrond proberen te krijgen?

Comment

• The Impreza Story
                  Best opslaan als (335mb)!!

Héél knap filmpke (een uur lang )

Comment

• Straalt toch klasse uit
                    Mijn nonkel uit Brugge wou zijn CLK Cabrio al omruilen gisteren toen ie onze voor eerste keer zag

Comment

http://mnth.lunatic.eu.org/DolWlek/T...prezaStory.avi

The Impreza Story
                      Best opslaan als (335mb)!!

Héél knap filmpke (een uur lang )
                      Bedankt man, m'n broerke zal blij zijn, 'k zal het eens direct op CD gaan branden.

Bij wijze van ruil zal ik een filmpke dat ik zelf ineengebokst heb vorig jaar van m'n broer z'n Impreza Gt Turbo hier zetten, 't is wel niet echt speciaal maar 't is nen Impreza en dat op zich al speciaal hé.

Hier klikken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                        Bedankt man, m'n broerke zal blij zijn, 'k zal het eens direct op CD gaan branden.

Bij wijze van ruil zal ik een filmpke dat ik zelf ineengebokst heb vorig jaar van m'n broer z'n Impreza Gt Turbo hier zetten, 't is wel niet echt speciaal maar 't is nen Impreza en dat op zich al speciaal hé.

Hier klikken!
                        Ie heeft gewoon mijn droom GT!!!! Wat een sound hebben die toch é!!!

Nog de deurklinken meespuiten en STI achterlichten en ie is af!!!
                        Link hem eens door naar www.subaru-forum.be. Vanwaar komt zijn GT?

Comment

Ie heeft gewoon mijn droom GT!!!! Wat een sound hebben die toch é!!!

Nog de deurklinken meespuiten en STI achterlichten en ie is af!!!
                          Link hem eens door naar www.subaru-forum.be. Vanwaar komt zijn GT?
                          Gaat 'ie niet doen dat meespuiten hoor, wordt origineel gehouden, buiten de uitlaat dan, dat is een rechte RVS buis zonder katalysator en één kleine absorbtiedemper helemaal achteraan... very nice sound!!!
                          Die turbo hoor je letterlijk blazen. Het vermogen zou rond de 220 Pk zijn.

Telkens 'ie bij mij is vraag ik om een toertje te gaan rijden, op kronkelige weggetjes krijg je in die bak gewoon de slappe lach, wat een wegligging! Zo'n Impreza is volgens mij de auto met de beste verhouding prijs/prestaties, moest ik geen vrouw en twee klein pagadders hebben ik had dat stuk BMW van me al lang buiten gesmeten.

Ik heb het 'm al eens gezegd van dat forum maar hij heeft heel weinig tijd, hij vertoeft zowat de helft van z'n tijd voor z'n job in 't buitenland.

Hij rijdt al ettelijke jaren met die Gt, waarvan 'ie juist komt weet ik niet precies.

Comment

Hier klikken!
                            Hoor ik dat nu zo verkeerd of gaat uw broer niet hoog in de toeren? Het lijkt wel alsof hij tss 4000 en 5000 toeren al schakelt. Doe er gerust nog een paar duizend toeren bij, zou ik zo zeggen.
                            En volgende keer goeie muziek op de 'achtergrond' hé.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Gaat 'ie niet doen dat meespuiten hoor, wordt origineel gehouden, buiten de uitlaat dan, dat is een rechte RVS buis zonder katalysator en één kleine absorbtiedemper helemaal achteraan... very nice sound!!!
                              Die turbo hoor je letterlijk blazen. Het vermogen zou rond de 220 Pk zijn.

Telkens 'ie bij mij is vraag ik om een toertje te gaan rijden, op kronkelige weggetjes krijg je in die bak gewoon de slappe lach, wat een wegligging! Zo'n Impreza is volgens mij de auto met de beste verhouding prijs/prestaties, moest ik geen vrouw en twee klein pagadders hebben ik had dat stuk BMW van me al lang buiten gesmeten.

Ik heb het 'm al eens gezegd van dat forum maar hij heeft heel weinig tijd, hij vertoeft zowat de helft van z'n tijd voor z'n job in 't buitenland.

Hij rijdt al ettelijke jaren met die Gt, waarvan 'ie juist komt weet ik niet precies.
                              Het is moeilijk keuze é. Is goedkope wagen maar reken daarbij tussen de 70-75 tankbeurten en nog zoveel meer en het kost aardig wat.

Heeft heel mooie sound die GT van je broer en respect voor de keuze om origineel te laten want soms zie je ook wel mottige dingen :s

Vandaag nog twee WRX'en gezien. Eentje in Geraardsbergen opgekietelt door Prodrive (is een dokter op het werk van mijn zus, kga eens contact moeten leggen )

Comment

Vandaag nog twee WRX'en gezien. Eentje in Geraardsbergen opgekietelt door Prodrive (is een dokter op het werk van mijn zus, kga eens contact moeten leggen )
                                Dienst spoedgevallen zeker ?
                                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                  Dienst spoedgevallen zeker ?
                                  Ie staat daar meestal geparkeerd maar ie werkt niet op de spoed.
                                  Ook al zien staan, lekker discreet toch é Zijn zoon is trouwens ingenieur bij.... Toyota (motoren)

Comment

Het is moeilijk keuze é. Is goedkope wagen maar reken daarbij tussen de 70-75 tankbeurten en nog zoveel meer en het kost aardig wat.

Heeft heel mooie sound die GT van je broer en respect voor de keuze om origineel te laten want soms zie je ook wel mottige dingen :s

Ultiem rijplezier heeft zo z'n minkantjes hé.
                                    Wil je echte fun en bangelijke prestaties dan moet je rijtaksen en verbruik erbij nemen hé.

Die WRX'en zijn ook bloedmooi hé, maar ik heb gehoord dat er al verscheidene 'die hard' Impreza rijders hun WRX terug inruilen voor een Gt Turbo omdat de WRX'en te beschaafd zouden zijn geworden.
                                    Weet jij daar meer van? Want m'n broer zit al een tijd met de gedachte om zich misschien een WRX aan te schaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Hoor ik dat nu zo verkeerd of gaat uw broer niet hoog in de toeren? Het lijkt wel alsof hij tss 4000 en 5000 toeren al schakelt. Doe er gerust nog een paar duizend toeren bij, zou ik zo zeggen.
                                      En volgende keer goeie muziek op de 'achtergrond' hé.
                                      Nee m’n broer gaat inderdaad niet hoog in de toeren, z’n Impreza echter wel.

Nee, even serieus, een paar duizend erbij zal niet gaan vrees ik ’t is geen Honda hé, ik schat dat ‘ie ongeveer een 500 à 1.000 rpm onder het maximumtoerental van 6.500 rpm blijft, een boxermotor zoals de Impreza produceert een totaal ander geluid dan een klassieke vier-in-lijn, het lijkt alsof die minder toeren maakt door de typische brom maar dat is niet zo hoor.

Even off topic over de muziek.
                                      Naar mijn mening is goede muziek, muziek die populair is en bijgevolg veel verkoopt. En waarom wordt iets veel verkocht? Inderdaad, omdat het goed is! simpel hé?
                                      Trouwens DJ Tiësto is dé referentie in het dancegenre, dus dit kan je moeilijk slecht noemen hé, ook al prefereer je een ander genre muziek dan kan je nog proberen een objectief oordeel te vellen over dit genre.

Comment

• Een Impreza heeft een turbo veronderstel ik? Ik weet het niet zeker. Dat kan ook verklaren waarom de motor niet zo hoog in de toeren gaat hé.
                                        BTW, K3 verkoopt ook goed hoor.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          Een Impreza heeft een turbo veronderstel ik? Ik weet het niet zeker. Dat kan ook verklaren waarom de motor niet zo hoog in de toeren gaat hé.
                                          Een Impreza Gt Turbo heeft inderdaad een turbo, leer lezen man! Tjiens, waar heb ik dat nog gehoord?
                                          6.500 toeren is toch een normaal maximumtoerental, het is tenslotte techniek van midden de jaren negentig hé?
                                          Een turbomotor heeft eenzelfde maximumtoerental dan een gelijkaardige atmosferische motor hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          BTW, K3 verkoopt ook goed hoor.
                                          K3 is ook goed hé!
                                          Mijn kinderen hebben al hun CD's en ze zijn al naar verscheidene optredens geweest. Ik ken al hun liedjes van buiten, dus je kan je wel voorstellen wat hier heel der dagen opstaat hé. Ze zullen het dan ook wel goed vinden zeker.

Comment

Working...
                                          X