Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sad but true, gelukkig dat het een 2 liter motor is waar ze zoveel plezier uitkrijgen, anders was het nog iets duurder. Maar de Impreza heeft toch echte cultstatus die maar weinig betaalbare wagens hebben.
Eerlijk gezegd, ik zou het niet durven zeggen. Maar ik denk wel dat een GT iets rauwer is dan een WRX. De tweestrijd tussen de GT en WRX rijders is op alle fora wel bekend zne
Maar ik denk wel dat de WRX'en erop vooruit zijn gegaan ivm de GT(T)'s en het dus zeker de moeite is om te overwegen (als alles persoonlijk meezit dan, ik kan me niet over uw broer zijn situatie uitspreken )
@ bikefreak: het geluid geeft het misschien niet aan maar hij gaat wel in toeren zne. Zoals er staat, de boxermotor maakt een ander (VEEL MOOIER) lawaai dan welk ander merk en daarom lijkt het zo niet.
@ Cayenne: die twee laatste zijn toch geen MY03's zne
Als ik de vgl. maak (na de laatste tijd veel erover gelezen te hebben)
zou ik de GT niet moeten hebben vanwege het interieur, dat er voor mij nog net door kan bij de WRX maar zou de WRX op droog te beschaafd geworden zijn... enkel op nat valt er nog heel wat te "glijden".
Als ik de vgl. maak (na de laatste tijd veel erover gelezen te hebben)
zou ik de GT niet moeten hebben vanwege het interieur, dat er voor mij nog net door kan bij de WRX maar zou de WRX op droog te beschaafd geworden zijn... enkel op nat valt er nog heel wat te "glijden".
Wat is het verschil tussen een GT en een WRX?
Zien ze er uiterlijk hetzelfde uit?
Whoot herken ik hier op da filmpke de ring in Herentals of ben ik mis.
Mooi stukje weg om ff door te trekken
Brute sound zo hoort een GT te klinken, alleen jammer van die muziek op de achtergrond.
Impreza WRX STI ... In deze benaming zie ik nergens het woordje turbo staan hoor.
Wat de muziek betreft, maar eigenlijk ook in het algemeen: het is niet omdat iets goed verkoopt, dat het ook kwalitatief goed is. Remember that.
Gunder zij door elkaar aan het praten zne...
In het filmpje is het een Impreza GT Turbo.
Vanaf 2000 is GT vervangen door WRX (eerder mocht dat hier niet omwille van auteursrechten of zo) en zegt men Turbo er niet meer bij...
Gunder zij door elkaar aan het praten zne...
In het filmpje is het een Impreza GT Turbo.
Vanaf 2000 is GT vervangen door WRX (eerder mocht dat hier niet omwille van auteursrechten of zo) en zegt men Turbo er niet meer bij...
Subaru is offering free performance upgrades for its iconic Impreza WRX and STi Type-UK, raising power to 265 and 305 PS respectively.
The deal covers the three-month period of May, June and July – or while stocks last – and s worth £1,995 for the STi and £1,600 on the WRX.
The Prodrive-developed Performance Packs are fitted by the dealer after registration and carry the full Subaru three year/60,000 mile warranty.
It means the Impreza WRX STi Type-UK sees its power rise to 305 PS and torque leap from 253 lb.ft to 299 lb.ft resulting in a 0-60 mph time of 4.6 seconds and 0-100 mph in 12.2 seconds. Top speed is in excess of 155 mph.
Meanwhile, the standard WRX – available in both saloon and 5-door bodystyles – now has 265 PS and 257 lb.ft of torque. The 0-60 mph time is reduced from an already rapid 5.6 seconds to 4.8 seconds with 100 mph coming up in 14.1 seconds instead of 15.9 seconds. Both Prodrive Performance Packs include a reprogrammed Electronic Control Unit (ECU) and free-flow exhaust system with a large single rear tailpipe.
The Impreza WRX saloon costs £20,300 with the 5-door at £20,800 while the WRX STi
Type-UK is £26,400 (all prices On-The-Road).
Impreza WRX STI ... In deze benaming zie ik nergens het woordje turbo staan hoor.
Wat de muziek betreft, maar eigenlijk ook in het algemeen: het is niet omdat iets goed verkoopt, dat het ook kwalitatief goed is. Remember that.
Het filmpje gaat over de Impreza van m'n broer, als je eens een keer de moeite zou doen om de laatste posts te lezen dan zou je geweten hebben dat het een Gt Turbo is, is meermaals gezegd geweest, om uw woorden te gebruiken: leer lezen man!
Dit is nu altijd hetzelfde met u, steeds opnieuw begin jij weer woorden te verdraaien en domme opmerkingen te geven, ik hoop voor jouw dat je dit bewust doet anders heb je serieuze mentale problemen vrees ik. Dat de heren moderators hier nog niet op gereageerd hebben is mij nog steeds een raadsel. Als ik zeg waar het op staat krijg ik al een berisping maar aan die frequent wederkerende wartaal van u wordt niets gedaan.
En wanneer wordt iets veel verkocht denk je? Niet als het rommel is hoor, remember that!!
Het filmpje gaat over de Impreza van m'n broer, als je eens een keer de moeite zou doen om de laatste posts te lezen dan zou je geweten hebben dat het een Gt Turbo is, is meermaals gezegd geweest, om uw woorden te gebruiken: leer lezen man!
Dit is nu altijd hetzelfde met u, steeds opnieuw begin jij weer woorden te verdraaien en domme opmerkingen te geven, ik hoop voor jouw dat je dit bewust doet anders heb je serieuze mentale problemen vrees ik. Dat de heren moderators hier nog niet op gereageerd hebben is mij nog steeds een raadsel. Als ik zeg waar het op staat krijg ik al een berisping maar aan die frequent wederkerende wartaal van u wordt niets gedaan.
En wanneer wordt iets veel verkocht denk je? Niet als het rommel is hoor, remember that!!
Dat bikefreak soms eens iets onnozels uit z'n botten slaat ga ik niet tegenspreken, maar heb jij ooit anger management overwogen ???
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment