Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2003 Subaru Impreza WRX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
      Ultiem rijplezier heeft zo z'n minkantjes hé.
      Wil je echte fun en bangelijke prestaties dan moet je rijtaksen en verbruik erbij nemen hé.

Die WRX'en zijn ook bloedmooi hé, maar ik heb gehoord dat er al verscheidene 'die hard' Impreza rijders hun WRX terug inruilen voor een Gt Turbo omdat de WRX'en te beschaafd zouden zijn geworden.
      Weet jij daar meer van? Want m'n broer zit al een tijd met de gedachte om zich misschien een WRX aan te schaffen.
      Sad but true, gelukkig dat het een 2 liter motor is waar ze zoveel plezier uitkrijgen, anders was het nog iets duurder. Maar de Impreza heeft toch echte cultstatus die maar weinig betaalbare wagens hebben.

Eerlijk gezegd, ik zou het niet durven zeggen. Maar ik denk wel dat een GT iets rauwer is dan een WRX. De tweestrijd tussen de GT en WRX rijders is op alle fora wel bekend zne
      Maar ik denk wel dat de WRX'en erop vooruit zijn gegaan ivm de GT(T)'s en het dus zeker de moeite is om te overwegen (als alles persoonlijk meezit dan, ik kan me niet over uw broer zijn situatie uitspreken )

@ bikefreak: het geluid geeft het misschien niet aan maar hij gaat wel in toeren zne. Zoals er staat, de boxermotor maakt een ander (VEEL MOOIER) lawaai dan welk ander merk en daarom lijkt het zo niet.

@ Cayenne: die twee laatste zijn toch geen MY03's zne

Comment

• Nu nog deftige velgen op die Subaru's!

(neem een voorbeeld aan die rally-versie)
        nls2000

Comment

• Als ik de vgl. maak (na de laatste tijd veel erover gelezen te hebben)

zou ik de GT niet moeten hebben vanwege het interieur, dat er voor mij nog net door kan bij de WRX maar zou de WRX op droog te beschaafd geworden zijn... enkel op nat valt er nog heel wat te "glijden".
          Peugeot 307 Sw 1.4HDI
          & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
          http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
          Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Subaru waar ik in Finland mee gereden heb:

http://groups.msn.com/stevycourteyn/...oto&PhotoID=32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
              Subaru waar ik in Finland mee gereden heb:

woow dat moet nogal een ervaring zijn geweest

Comment

• Ja het was inderdaad dik in orde! zie http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=11574voor meer uitleg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                  Subaru waar ik in Finland mee gereden heb:

Schoon marchandies, kben jaloers

Dees ziet er ook nen schonen Scooby uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                    Als ik de vgl. maak (na de laatste tijd veel erover gelezen te hebben)

zou ik de GT niet moeten hebben vanwege het interieur, dat er voor mij nog net door kan bij de WRX maar zou de WRX op droog te beschaafd geworden zijn... enkel op nat valt er nog heel wat te "glijden".
                    Wat is het verschil tussen een GT en een WRX?
                    Zien ze er uiterlijk hetzelfde uit?

Comment

Bedankt man, m'n broerke zal blij zijn, 'k zal het eens direct op CD gaan branden.

Bij wijze van ruil zal ik een filmpke dat ik zelf ineengebokst heb vorig jaar van m'n broer z'n Impreza Gt Turbo hier zetten, 't is wel niet echt speciaal maar 't is nen Impreza en dat op zich al speciaal hé.

Hier klikken!

Whoot herken ik hier op da filmpke de ring in Herentals of ben ik mis.
                      Mooi stukje weg om ff door te trekken
                      Brute sound zo hoort een GT te klinken, alleen jammer van die muziek op de achtergrond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis
                        Wat is het verschil tussen een GT en een WRX?
                        Zien ze er uiterlijk hetzelfde uit?
                        In het kort :

Gtt of gt is de subaru impreza turbo vanaf '95 tot 2000.
                        WRX is de naam van de turbo versie vanaf 2001 tot heden.

MAAR in bv. Japan was het al WRX vanaf het modeljaar 1995 tot nu.

Comment

Een Impreza Gt Turbo heeft inderdaad een turbo, leer lezen man! Tjiens, waar heb ik dat nog gehoord?
                          6.500 toeren is toch een normaal maximumtoerental, het is tenslotte techniek van midden de jaren negentig hé?
                          Een turbomotor heeft eenzelfde maximumtoerental dan een gelijkaardige atmosferische motor hoor.
                          Impreza WRX STI ... In deze benaming zie ik nergens het woordje turbo staan hoor.

Wat de muziek betreft, maar eigenlijk ook in het algemeen: het is niet omdat iets goed verkoopt, dat het ook kwalitatief goed is. Remember that.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Impreza WRX STI ... In deze benaming zie ik nergens het woordje turbo staan hoor.

Wat de muziek betreft, maar eigenlijk ook in het algemeen: het is niet omdat iets goed verkoopt, dat het ook kwalitatief goed is. Remember that.
                            Gunder zij door elkaar aan het praten zne...
                            In het filmpje is het een Impreza GT Turbo.
                            Vanaf 2000 is GT vervangen door WRX (eerder mocht dat hier niet omwille van auteursrechten of zo) en zegt men Turbo er niet meer bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                              In het kort :

Gtt of gt is de subaru impreza turbo vanaf '95 tot 2000.
                              WRX is de naam van de turbo versie vanaf 2001 tot heden.

MAAR in bv. Japan was het al WRX vanaf het modeljaar 1995 tot nu.
                              Ok thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                Gunder zij door elkaar aan het praten zne...
                                In het filmpje is het een Impreza GT Turbo.
                                Vanaf 2000 is GT vervangen door WRX (eerder mocht dat hier niet omwille van auteursrechten of zo) en zegt men Turbo er niet meer bij...
                                Mja, I know. Ik had er niet bijgezet dat ik het over het laatste model had hé.

Edit: meest recente model dus.
                                Last edited by Beta; 07/05/2005, 19:47.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• @ Francis: your welcome

@ Bikefreak: kvolg je niet maar never mind. Het filmpje ging over een GT Turbo...

Comment

• Het is de moment om hem te laten opkietelen

Subaru is offering free performance upgrades for its iconic Impreza WRX and STi Type-UK, raising power to 265 and 305 PS respectively.
                                    The deal covers the three-month period of May, June and July – or while stocks last – and s worth £1,995 for the STi and £1,600 on the WRX.
                                    The Prodrive-developed Performance Packs are fitted by the dealer after registration and carry the full Subaru three year/60,000 mile warranty.
                                    It means the Impreza WRX STi Type-UK sees its power rise to 305 PS and torque leap from 253 lb.ft to 299 lb.ft resulting in a 0-60 mph time of 4.6 seconds and 0-100 mph in 12.2 seconds. Top speed is in excess of 155 mph.
                                    Meanwhile, the standard WRX – available in both saloon and 5-door bodystyles – now has 265 PS and 257 lb.ft of torque. The 0-60 mph time is reduced from an already rapid 5.6 seconds to 4.8 seconds with 100 mph coming up in 14.1 seconds instead of 15.9 seconds. Both Prodrive Performance Packs include a reprogrammed Electronic Control Unit (ECU) and free-flow exhaust system with a large single rear tailpipe.
                                    The Impreza WRX saloon costs £20,300 with the 5-door at £20,800 while the WRX STi
                                    Type-UK is £26,400 (all prices On-The-Road).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak

Het filmpje gaat over de Impreza van m'n broer, als je eens een keer de moeite zou doen om de laatste posts te lezen dan zou je geweten hebben dat het een Gt Turbo is, is meermaals gezegd geweest, om uw woorden te gebruiken: leer lezen man!

Dit is nu altijd hetzelfde met u, steeds opnieuw begin jij weer woorden te verdraaien en domme opmerkingen te geven, ik hoop voor jouw dat je dit bewust doet anders heb je serieuze mentale problemen vrees ik. Dat de heren moderators hier nog niet op gereageerd hebben is mij nog steeds een raadsel. Als ik zeg waar het op staat krijg ik al een berisping maar aan die frequent wederkerende wartaal van u wordt niets gedaan.

En wanneer wordt iets veel verkocht denk je? Niet als het rommel is hoor, remember that!!

Comment

Het filmpje gaat over de Impreza van m'n broer, als je eens een keer de moeite zou doen om de laatste posts te lezen dan zou je geweten hebben dat het een Gt Turbo is, is meermaals gezegd geweest, om uw woorden te gebruiken: leer lezen man!

Dit is nu altijd hetzelfde met u, steeds opnieuw begin jij weer woorden te verdraaien en domme opmerkingen te geven, ik hoop voor jouw dat je dit bewust doet anders heb je serieuze mentale problemen vrees ik. Dat de heren moderators hier nog niet op gereageerd hebben is mij nog steeds een raadsel. Als ik zeg waar het op staat krijg ik al een berisping maar aan die frequent wederkerende wartaal van u wordt niets gedaan.

En wanneer wordt iets veel verkocht denk je? Niet als het rommel is hoor, remember that!!

daar gaan we weer

Comment

Dat bikefreak soms eens iets onnozels uit z'n botten slaat ga ik niet tegenspreken, maar heb jij ooit anger management overwogen ???
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X