Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    oe oe ist waar, is de witte van mere geveld in de strijd.
    is het trouwens al opendeurdag geweest? Ben kompleet die datum vergeten.
    Jep maar niets ergs, voorbumper wat geschonden. De Accord was er erger aan toe naar het schijnt...

Het is dit weekend opendeur, mij zal je er alvast vinden. En hopelijk overtuig ik ons pa voor de 17" te nemen

Comment

• MAN, die drie Gumball Impreza's staan vet! Ik weet niet of het door de bestickering komt of omdat het een Amerikaanse-versie is, maar deze IMPREZA's staan zooooooooo vet! Damn!!

Comment

• Damn, beziet da!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          GADANGGGG

Oow ziet dat blinken! Zalig gewoon, prachtige auto!
          In knokke overlaatst een zwarte gezien, dat is ook echt wel knap! Maar ik zou het best wel durven om die zwarte zo te bestickeren en velgen te spuiten als die roze die meedoet aan de Gumball! Echte mannen rijden roos!

Comment

• Zijn US versies in de Gumball, beetje verlaagd, lipje vooraan, knappe velgen en dan krijg je zulke hier ook zne

Die blauwe is gewoon áf, zo eentje mogen ze elke dag komen afgeven

Comment

• Die blauwe sti mogen ze hier ook altijd komen zetten, liefst met tankkaart erbij

Comment

• Damn die blauwe Impreza is mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                  oe oe ist waar, is de witte van mere geveld in de strijd.
                  is het trouwens al opendeurdag geweest? Ben kompleet die datum vergeten.
                  Helemaal niks ergs volgens mij want heb te Acoz effkes ering gezeten. ZALIG geluid
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Vooral zijn carbonspioler vind ik WOW.
                    Als hij er natuurlijk naar acoz en dergelijke mee rijdt. Ben ik niet meer geintresseerd in die ocassie

Comment

• Het was dan toch deze?
                      Tja, ik denk wel dat Hans er voorzichtig mee is zne en ie zal wel perfect onderhouden zijn.

Comment

• Hans is er idd heel voorzichtig mee. Afgezien van dat klein ongelukje vorig weekend dan. De Sub reed dan ook maar 40 Km/u, dat is de reden dat er bijna geen schade aan is (motorkap heeft het kofferdeksel van de voorligger op de neus gehad en de bumper is een beetje geschroefd) De wagen was oorspronkelijk de Demo-wagen van Hans. Daarna is hij verkocht aan een echte 'Subaru-freak' Altijd perfect onderhouden (door Hans) en hij stond altijd te blinken (ik passeerde er bijna elke dag)...
                        Wie deze wagen koopt, zal er een prachtoccasie aan hebben!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                          Die blauwe sti mogen ze hier ook altijd komen zetten, liefst met tankkaart erbij

:-) :-) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Impreza
                            Hans is er idd heel voorzichtig mee. Afgezien van dat klein ongelukje vorig weekend dan. De Sub reed dan ook maar 40 Km/u, dat is de reden dat er bijna geen schade aan is (motorkap heeft het kofferdeksel van de voorligger op de neus gehad en de bumper is een beetje geschroefd) De wagen was oorspronkelijk de Demo-wagen van Hans. Daarna is hij verkocht aan een echte 'Subaru-freak' Altijd perfect onderhouden (door Hans) en hij stond altijd te blinken (ik passeerde er bijna elke dag)...
                            Wie deze wagen koopt, zal er een prachtoccasie aan hebben!!

Heel zeker, maar is het nu een STI? Dan is 19.000 echt een koopje é!
                            Al nieuws over je motorkap?

Comment

• Deze zou ik graag willen zien onder den onzen... Zal moeten overtuigingskracht bovenhalen :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                Heel zeker, maar is het nu een STI? Dan is 19.000 echt een koopje é!
                                Al nieuws over je motorkap?
                                Neenneen, het is een 'gewone' WRX. Hij heeft wel STi mistlampkappen, de STi-spoiler, STi luchthapper en een open uitlaatlijn.

Karel (Blue) gokt dat de kap maandag bij hem zal liggen. Ik wacht vol spanning...

BTW, nice rims !!!

Comment

• Aha, hopelijk staat ie er dan op tegen de meeting.

I know, zie die echt heel graag die velgen maar ons pa is niet zo happig.
                                  Maar heb oplossing gevonden: de 16" die nu onder de nieuwe liggen, leggen we als het kan onder de oude en dan is er plaats voor de 17" onder de 2.0

Comment

• Voorbije ochtend was het dan zover:

TESTDRIVE SUBARU IMPREZA WRX

Het was de witte met aanpassingen van de STI (luchtinlaat, achterspoiler e.d.m.)

Zalig motorgeluid (maar dat wisten jullie al )
                                    Zalige zetels
                                    Comfort valt aardig mee

Eerst handtekening gezet onder papier voor testrit, identiteitskaart laten kopiëren en dan de baan op met eerst mezelf aan passagierszijde... men wilde de motor voor mij wat opwarmen... zelden meegemaakt! Ik al meteen proberen te temperen dat ik niet voluit zou gaan... de gelegenheidspiloot was iemand uit de streek die op een industrieterrein al serieus van jetje gaf! Daar gewisseld... eens achter het stuur viel de enorme luchtinlaat op van de WRX STI (voor mij erover), een subliem weggedrag in bochten, vrij neutraal eigenlijk door de vierwielaandrijving daar waar je anders altijd wel onder- of overstuur krijgt bij andere merken. De motoren zijn bij constante snelheid en autosnelwegversnelling bijna niet meer te horen. Stationair en bij lage toeren is het kicken geblazen... om nog maar te zwijgen toen ik er effe in 2de onder een brug mee doortrok tot 6000 toeren.
                                    De zetels zijn eveneens zeer goed!
                                    Ik heb nog de vergelijking gemaakt met de gewone WRX (luchtinlaat viel best mee!)
                                    en een andere tweedehands WRX ( bouwjaar 2001) en daar vielen de sportzetels me nogal krappekes (smal) uit. Bovendien leek die laatste WRX haast incognito i.v.m. de witte WRX waar ik op pad meegeweest ben.

Ik ben wederom wat wijzer geworden. Wegens opendeur dan ook vroeger testrit gedaan.
                                    WRX blijft mijn voorkeur wegdragen daar waar de WRX STI mij te extreem lijkt.
                                    Eens je hiermee gereden hebt ga je plots veel meer wagens als jeanettebakken beschouwen!
                                    Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                    & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                    http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                    Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Hoera hoera,

In navolging van Blink360 ben ik, samen met m'n vader, in het kader van de opendeurdagen bij Subaru Troch eveneens naar daar geweest om een testrit te versieren. Mijn vader moest erbij uiteraard, aangezien ik vreesde dat ik anders nooit in een Subaru Impreza WRX zou mogen kruipen (hoe zou je zelf zijn als je als autoverkoper een gastje van 22 ziet afkomen...) .

Wij dus naar Erembodegem, we komen daar aan en ik al snel kijken waar de Impreza WRX stond waarmee ik hopelijk een testrit zou kunnen doen, weliswaar als passagier (en de papa aan't stuur) . Ik had mezelf al voorgesteld dat daar zo'n subarublauw exemplaar zou klaarstaan maar dat zag ik niet. Enkel een licht getuned wit exemplaar waarmee waarschijnlijk geen testritten zouden gedaan worden. Of toch?

Wij (ik en de papa) eens in de toonzaal gelopen, ff in een zwarte Impreza WRX gezeten, fruitsapje dat ons aangeboden werd gedronken, dan ook eens in de Legacy gekropen (meer relevante wagen voor mijn vader) en dan kwam Hans ff kijken. Hij kreeg al snel mijn voorkeur voor een Impreza WRX te horen en kwam plots met de magische woorden "wilt ge zo ne keer enen uitproberen?" . OH MY GOD, er zou een testrit komen met die witte Impreza WRX. Weliswaar met testrijder maar... die bood de sleutels aan aan mijn pa, die zei "mijne zoon zal wel rijden" . Yiiiiiiiiiihaaaaaaaaa.

En ja, dan was het zover, ik, bezitter van een Opel Vectra 1.6i met 80 pk, aan het stuur van een wagen met +/- 230 pk (de STi die vanachter op de wagen staat, zoals zichtbaar op de foto's, is er gewoon opgeplakt maar 't is dus geen STi zei Hans) . Ik ken mijn baan daar natuurlijk niet al te goed dus rustig gereden over 't algemeen, uiteraard wel een paar keer megahard opgetrokken als ik aan een kruispunt moest vertrekken in 1ste of vlak na een scherpe bocht in 2e. Man man man, woooooooooooow, wat een sound, wat een power. Jammer dat een kwartierke zo rap voorbij is.

Maar 't was nog niet gedaan... Toen we terug aan de garage waren stond Hans alweer klaar voor ons en liet de papa op zijn beurt zijn interesse blijken in de Subaru Legacy. Dus stelde Hans voor om ons eens te laten rijden met ... een Subaru Legacy 3.0R Spec B jammie jammie. Ideaal voor de papa om eens te vergelijken met zijn vorige wagen, een 210 pk sterke Opel Omega MV6. De conclusie was al snel getrokken: vinnig, zeer vinnig :-) . Je voelt en hoort natuurlijk niet zozeer hoe snel je wel rijdt, zeer aangename wagen. Een puntje van kritiek bleek echter de zitruimte achterin: zeker voor iemand als ik, 1m83, was het met de knieën tegen de zetel voor mij.

Het was simpelweg FANTASTISCH. Ik weet nu wel zeker dat ik ooit een Subaru Impreza in mijn garage wil én de papa zijn vooroordeel i.v.m. Subaru is nu ook compleet verdwenen. 2 gelukkige mensen dus :-) . Dankzij Subaru en Hans Troch.

Om het verhaal compleet te maken heb ik nog een paar fotootjes van onze testwagens:

De witte Subaru Impreza WRX (+/- 230 pk) :

De lichtgrijze Subaru Legacy 3.0R Spec B (245 pk) :

De 2 samen op 1 foto:

Comment

• Leuk om te lezen maar ik hoop toch dat we geen testrijder mee krijgen (we zijn dan ook al Subaru rotten in het vak é °

Eén tip voor je pa: kopen die SpecB, kopen zeg ik u

Comment

• Ik denk wel dat mijn pa zo'n Spec B zou willen kopen, alleen is 't voorlopig financieel niet mogelijk daar in deze zomer onze tuin wordt heraangelegd. En de tuin zal evenveel kosten als de witte Subaru Impreza van hierboven... Maar hij heeft wel gezegd "da's eentje om te onthouden" dus da's al positief

Comment

Working...
                                          X