Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
    Ik denk wel dat mijn pa zo'n Spec B zou willen kopen, alleen is 't voorlopig financieel niet mogelijk daar in deze zomer onze tuin wordt heraangelegd. En de tuin zal evenveel kosten als de witte Subaru Impreza van hierboven... Maar hij heeft wel gezegd "da's eentje om te onthouden" dus da's al positief
    Ik test ze morgen samen met ons pa.... We kennen de voordelen natuurlijk al maar altijd leuk om zelf nog eens te rijden

Zeg maar aan uw pa dat hij dan pas een écht exclusieve wagen heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Ik test ze morgen samen met ons pa.... We kennen de voordelen natuurlijk al maar altijd leuk om zelf nog eens te rijden

Zeg maar aan uw pa dat hij dan pas een écht exclusieve wagen heeft
      Da's waar. De wagen beviel hem wel goed. Ook qua uiterlijk, nogal discreet maar mooi (de sedan toch, de break vind ik minder) . Naast de beperkte zitruimte achterin zou een ander struikelblok misschien zijn dat de Spec B enkel een handmatige versnellingsbak heeft, en dus de 'trage're 3.0R zou moeten gekozen worden (mijn pa schakelt nie graag) . Hoewel, in 4e bleek de wagen toch goeie hernemingen neer te zetten, zodat er eigenlijk weinig moet geschakeld worden.

We zien wel. In ieder geval heeft de Legacy een zeer goeie indruk gemaakt (vooral door 't feit dat hij totaal niet had verwacht dat Subaru zo'n klassewagens maakt) .

Geniet ten volle van uw testritten morgen!!!

Den Billie.

Comment

GADANGGGG

Oh my god, zo knap en zo bruut tegelijkertijd!!! Prachtig, prachtig zeg ik u!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
          [ïmg]http://img.photobucket.com/albums/0903/Elmer12345/563a6122.jpg[/img]

een durver ! : koplampen opengemaakt en oranje pinkerlens eruitgehaald + randen vd koplampspiegels donker gespoten ?

Comment

Zijn US versies in de Gumball, beetje verlaagd, lipje vooraan, knappe velgen en dan krijg je zulke hier ook zne

Die blauwe is gewoon áf, zo eentje mogen ze elke dag komen afgeven
            Voor mij die witte graag !

ik weet niet of ze technisch allemaal gelijk zijn ,maar heb toch ergens fot(s vd motorruimte gezien met fmic .
            Naar verluidt zou er 450+ pk onder het gaspedaal zitten (standaard heeft de USA WRX STI 2.5 liter met 300pk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
              Voor mij die witte graag !

ik weet niet of ze technisch allemaal gelijk zijn ,maar heb toch ergens fot(s vd motorruimte gezien met fmic .
              Naar verluidt zou er 450+ pk onder het gaspedaal zitten (standaard heeft de USA WRX STI 2.5 liter met 300pk )
              Zit er FMIC op? Hmmm die US versies zijn sowieso al maar dan tot 450pk gaan... Zotjes

Comment

• Wat is het verschil tussen een Impreza WRX en WRX tupe R?
                Het gaat wel om de oude versie, dus die nog voor de ronde voorlichten.

Comment

Die blauwe is idd superder dan super. Als je daarvoor nog niet langs de kant gaat op de snelweg dan weet ik het ook niet meer

In het begin vond ik dat model maar zus en zo, maar dat gevoel is 180° gekeerd.

Greetz
                  FrE
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                    Wat is het verschil tussen een Impreza WRX en WRX tupe R?
                    Het gaat wel om de oude versie, dus die nog voor de ronde voorlichten.
                    Hier wat historiek

Comment

• EN enkele foto's van Type R's van Britse oorsprong (of course)

Comment

• Schitterend in't zwart!

Comment

• Dat vind ik ook

Comment

Inderdaad! Deze verkies ik 200% boven een mitsu evo 8!!!

zo superheet.

Comment

• Impreza WRX STI-V Type R

Comment

• SCOOP OP SUBARUNEWS.NET

Comment

• Nooooooooooooooooooo
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Nooooooooooooooooooo
                                    Ik vind het meevallen, vooral die grijze ziet er wel knap uit.

Maar natuurlijk blijft de MY00 de mooiste

Comment

• Effe tussendoor:

Japans testverslag van de nieuwe Forester en Forester STI

http://www.carview.co.jp/road_impression/forester/

(weinig zin om die foto's hier te plaatsen...)

Comment

• De Impreza Gt Turbo van m'n broer in complete originele staat.

Comment

Working...
                                        X