Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk wel dat mijn pa zo'n Spec B zou willen kopen, alleen is 't voorlopig financieel niet mogelijk daar in deze zomer onze tuin wordt heraangelegd. En de tuin zal evenveel kosten als de witte Subaru Impreza van hierboven... Maar hij heeft wel gezegd "da's eentje om te onthouden" dus da's al positief
Ik test ze morgen samen met ons pa.... We kennen de voordelen natuurlijk al maar altijd leuk om zelf nog eens te rijden
Da's waar. De wagen beviel hem wel goed. Ook qua uiterlijk, nogal discreet maar mooi (de sedan toch, de break vind ik minder) . Naast de beperkte zitruimte achterin zou een ander struikelblok misschien zijn dat de Spec B enkel een handmatige versnellingsbak heeft, en dus de 'trage're 3.0R zou moeten gekozen worden (mijn pa schakelt nie graag) . Hoewel, in 4e bleek de wagen toch goeie hernemingen neer te zetten, zodat er eigenlijk weinig moet geschakeld worden.
We zien wel. In ieder geval heeft de Legacy een zeer goeie indruk gemaakt (vooral door 't feit dat hij totaal niet had verwacht dat Subaru zo'n klassewagens maakt) .
Zijn US versies in de Gumball, beetje verlaagd, lipje vooraan, knappe velgen en dan krijg je zulke hier ook zne
Die blauwe is gewoon áf, zo eentje mogen ze elke dag komen afgeven
Voor mij die witte graag !
ik weet niet of ze technisch allemaal gelijk zijn ,maar heb toch ergens fot(s vd motorruimte gezien met fmic .
Naar verluidt zou er 450+ pk onder het gaspedaal zitten (standaard heeft de USA WRX STI 2.5 liter met 300pk )
ik weet niet of ze technisch allemaal gelijk zijn ,maar heb toch ergens fot(s vd motorruimte gezien met fmic .
Naar verluidt zou er 450+ pk onder het gaspedaal zitten (standaard heeft de USA WRX STI 2.5 liter met 300pk )
Zit er FMIC op? Hmmm die US versies zijn sowieso al maar dan tot 450pk gaan... Zotjes
Comment