Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou al content zijn met zo'n Impreza-tje :

[img]http://img172.exs.cx/my.php?loc=img172&image=imprezawrc05inter9cv.jpg[/img$

Of gewoon dit motortje en versnellingsbak + diff's transplanteren in mijn WRX :

Comment

• Ge vraagt ook niet veel é Turboboost??

Comment

• Is het de twee liter twin turbo met 290pk die onder de nieuwe Legacy STI zit, Turboboost?
        0-100 in 5.6 sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
          Is het de twee liter twin turbo met 290pk die onder de nieuwe Legacy STI zit, Turboboost?
          0-100 in 5.6 sec
          Jammer

Ik had liever een Twin-turbo 3.0L H6 met dik 350pk gezien

Nee maar een 290pk 2liter is zéker niet slecht

Comment

• Ik dacht nochtans dat het maar de ouwe getrouwe 2.0 Turbo was; 280pk voor de 6M en 260pk voor de 5A;

btw: in Japan heeft Subaru zijn nieuwste reclamecampagne voorgesteld:
            http://meta.hitpops.jp/contents/publ.../M10031604.asx

Comment

• ............

Comment

• .............

Comment

• ......

Comment

• .....

Comment

• .....

Comment

Is het de twee liter twin turbo met 290pk die onder de nieuwe Legacy STI zit, Turboboost?
                        0-100 in 5.6 sec
                        Neen , "slechts" 1 turbo-tje en dan nog met een restrictor op de inlaat ; het is de Impreza WRX STI 2-liter van de WRC .

Maar allez , ik ben niet contraire , die 2 liter met 2 turbo's mag ook onder mijn motorkap komen .

Comment

• knappe foto's tdi130 de legacy is toch een lekkere break die toch wat meer respect zou mogen hebben.

Comment

• Gewoon een knappe wagen die huidige Subaru Legacy en ik kan het weten want heb in de topversie mogen zitten. Klasse!

M.b.t. de nieuwe snoet van de Impreza: oei... Maken ze van de Impreza bewust elke keer een lelijke wagen? Nu doet de snoet mij denken aan een Seat Ibiza verdorie. Lelijk! Ik heb nog nooit een Impreza mooi gevonden, hoewel ik toch steeds mijn hoofd draai alsek er enen tegenkom op straat .

Ok ja, zo'n wagen moet het niet hebben van de looks, wel van de prestaties want daarvoor koop je uiteindelijk een Impreza. Qua prestaties zal dit model dan ook niet verlegen hoeven te zijn verwacht ik.

Den Billie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
                              Neen , "slechts" 1 turbo-tje en dan nog met een restrictor op de inlaat ; het is de Impreza WRX STI 2-liter van de WRC .

Maar allez , ik ben niet contraire , die 2 liter met 2 turbo's mag ook onder mijn motorkap komen .
                              Die zat in vorige Legacy STI. Mag gerust onder mijn oude Legacy komen zne, zou plezant zijn. Of misschien een één turbootje om mee te beginnen, al vraag ik me af of dit allemaal de moeite is op een 1800'tje?
                              Jammer dat de Japanse wagens altijd zo beperkt zijn van de wet uit. 280Pk voor zulke wagens... Zou toch iets meer mogen zijn (alhoewel, was al onder de indruk van Spec B)

Knap filmpje met serieuze bekende in Zal ie ook wel nen Spec B voor gekregen hebben

Comment

Knap filmpje met serieuze bekende in Zal ie ook wel nen Spec B voor gekregen hebben
                                En begin jaren '90 kreeg die zeker een Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                  En begin jaren '90 kreeg die zeker een Turbo
                                  Zat ie er toen ook al in?
                                  Of een Legacy RS. De enige échte é, al de rest zijn wannabe's

Comment

Zat ie er toen ook al in?
                                    Of een Legacy RS. De enige échte é, al de rest zijn wannabe's
                                    Zat er toen al in; net als Mel Gibson, Jennifer Lopez, Wiona Ryder, Kevin Costner, Rob Stewart, ... allemaal voor de Legacy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                      Zat er toen al in; net als Mel Gibson, Jennifer Lopez, Wiona Ryder, Kevin Costner, Rob Stewart, ... allemaal voor de Legacy
                                      La JLO heeft toch goede smaak dan

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                                          Damn, als die zwarte sub hetzelfde uitziet als die blauwe maar dan zonder stickers
                                          Zoiets dus? 5cm verlaagd en ik breng hem dit weekend bezoekje
                                          Ondertussen liggen de gouden STI velgen er wel terug onder, deze zijn trouwens te koop.

Comment

Working...
                                          X