Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk dacht dat je bedoelde dat Solberg van de baan was gegaan. Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenSolberg? Dat zou wel lang geleden zijn...
Subaru
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenTja, tegen dat de rally goed & wel begonnen is, heeft zijne Sub em al in de steek gelaten.
Subaru
Maar Solberg is idd niet echt goed bezig al meer dan twee jaar...
Comment
-
Och, ze hebben met Makinen 4x op rij de wereldtitel behaald.
Mitsu moet nix meer bewijzen in het WK. Andere horizonten gaan verkennen à la woestijnrally's is nu meer hun ding.
BTW: Wat stelt het WK rally nog voor??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenOch, ze hebben met Makinen 4x op rij de wereldtitel behaald.
Mitsu moet nix meer bewijzen in het WK. Andere horizonten gaan verkennen à la woestijnrally's is nu meer hun ding.
BTW: Wat stelt het WK rally nog voor??
En true , eind vorig jaar dacht ik eventjes dat het terug beter ging worden. Maar dit jaar is het echt huilen met de pet op. Geen spanning, geen mooie momenten...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
-
-
Ik heb onder de middag eens een proefritje gedaan met de Legacy Diesel.
Qua lijn vond ik hem echt mooi (vooral in het donkerblauw met beige leer), de luchthapper met bult op de motorkap stond hem ook wel. Minder aangenaam vond ik het dieselgeluid, dat langs de buitenkant duidelijk aanwezig was (binnenin gelukkig niet).
Hoewel de motor wat koppel mist in de lage toeren, is het toch een juweeltje, stil en toerengeil als een echte benzinemotor, met een wegligging in de beste Subarutraditie (in een natgeregende bocht plankgas geven => geeft geen krimp).
Al bij al een fijne reiswagen, die je helaas veel te weinig ziet...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk BerichtenAls boxerdiesel in Impreza komt zou hij 6-bak krijgen en er is spraken dat die bak nadien ook in de Legacy komt .
6-bak en meer versie met wat meer power en 6-traps-automaat zouden verkoop flink kunnen aanzwengelen
Deze week nog een diesel outback gezien. Je begint ze wel vaker te spotten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGetest?
Wat vond je ervan?
- het dieselgeluid buitenaf is aan de hoge kant
- de verhoudingen van de vijfversnellingsbak zijn enorm lang
- wat er voor zorgt dat de prestaties niet super zijn voor een 150pk wagen
Had op het moment van de test ook een Honda Accord diesel ter beschikking en die was merkbaar vlotter, zowel op acceleratievlak als bij de hernemingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk BerichtenHet is een leuke wagen al heb ik toch enkele opmerkingen.
- het dieselgeluid buitenaf is aan de hoge kant
- de verhoudingen van de vijfversnellingsbak zijn enorm lang
- wat er voor zorgt dat de prestaties niet super zijn voor een 150pk wagen
Had op het moment van de test ook een Honda Accord diesel ter beschikking en die was merkbaar vlotter, zowel op acceleratievlak als bij de hernemingen.
Tweede en derde puntje kan ik inkomen. Daar zou de nieuwe zesbak een oplossing voor moeten brengen.
Comment
Comment