Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
3 punten van kritiek (jaja dat lukt zne voor Subaru)
- de scoop is opnieuw verdwenen, was mooi stukje design nochtans
- middenste rooster moet kleiner, discreter
- dakspoiler moet er niet op.
Een WRX uit de D1 drift-competitie met 550 pk(is ipv AWD enkel RWD , radiator en Intercooler zijn in de koffer geplaatst ipv vooraan om ze te beschermen )
Spannende geruchten uit het Subaru-kamp: het merk zou plannen hebben voor een dieselmotor van een wel heel bijzondere soort.
Subaru hoopt met de nieuwe Impreza vastere voet aan de grond te krijgen in Europa. Daarvoor is dieselmotor onontbeerlijk. Subaru is al langer bezig met het experimenteren met diesels, maar nu gaan er geruchten over een dieselmotor in boxer-configuratie. Subaru, dat een naam hoog te houden heeft op het gebied van boxers, zou bezig zijn met het ontwikkelen van een 4- en 6-cilinder boxer dieselmotor met inhouden van 2,0- en 3,0-liter. Voorlopig wordt er nog druk geëxperimenteerd met de Subaru-diesels. De motoren zouden onder meer moeite hebben met trillingsvrij lopen. Als de motoren op de markt komen, zullen ze in eerste instantie zijn bedoeld voor de B9 Tribeca en de Impreza.
De woordvoerder van Subaru Nederland weet dat het merk druk is met dieselmotoren. “Maar ik denk niet dat het verhaal over boxer dieselmotoren klopt.� Hij kan verder echter niets concreets melden over Subaru-diesels. Het lijkt meer aannemelijk dat Subaru op termijn zijn diesels uit de rekken haalt van General Motors, het moederbedrijf van het Japanse merk.
Comment