Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    Omdat ik dacht dat dat nog een extra upgrade was. Je hebt de gewone sTI en de STI met roos logo.
    Is dit een gissing of een stelling?

    Comment


    • Ergens ooit gelezen, maar weet er het fijne niet meer van.

      Comment


      • Ben het eens gaan vragen. Binnenkort hopelijk uitsluitsel.

        Maar dat roos logo kan je ook zomaar kopen zne Er rijden zelf GT's rond met zo'n logo.

        Comment


        • Kopen kan je alles.
          zo rijdt er hier een coupé rond met een dubbele uitlaat en eliza (japanse benaming 2.7) logo op de koffer, terwijl het een 1.6 is.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            Kopen kan je alles.
            zo rijdt er hier een coupé rond met een dubbele uitlaat en eliza (japanse benaming 2.7) logo op de koffer, terwijl het een 1.6 is.
            Aha, in Gent ooit achter een Tuscan gereden (met dat logo) en twee uitlaten. Kan het dan een 2.7 zijn? Ie klonk wel mooi moek zeggen!

            Comment


            • Als het een zwarte was, redelijk veel kans
              Ken iemand met een zilveren, met die logo's maar dat is een echte 2.7. Die woont wel kanten van de limburg.
              Je kan de andere herkennen door het ontbreken van de 3 tellertjes op de middenconsole en de 5bak ipv 6versnellingen.

              Comment


              • Hmmm, dat weet ik niet meer zo zeker
                Maar hij klonk mooi en ie was nog mooi getjoend (allé bescheiden)

                Comment


                • kans zit er dik in dat het de 1.6 was van uit lebeke. daar zitten mooie 18inch velgen onder en andere uitlaten en een kofferspioler. Maar het is en het blijft een 1.6tje.

                  Comment


                  • Ela, niets tegen 1600'tjes é
                    Mijn zus en schoonbroer hebben nu ook een 1600 Impreza GL MY95

                    Comment


                    • Kheb niets tegen 1.6jes, maar ze passen niet echt bij de wagen (persoonlijke mening) en als ze dan ook nog het uitzicht van een 2.0 of 2.7 beginnen aannemen, moet ik me toch altijd inhouden om iets te zeggen

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                        Kheb niets tegen 1.6jes, maar ze passen niet echt bij de wagen (persoonlijke mening) en als ze dan ook nog het uitzicht van een 2.0 of 2.7 beginnen aannemen, moet ik me toch altijd inhouden om iets te zeggen
                        idd, vind ik ronduit belachelijk. Net zoals de mensen met hun m-teken, of fake audi rs'en enz....en als het diesels zijn vind ik het nog erger maar ja iedereen doet tenslotte wat hij/zij wilt.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                          Net zoals de mensen met hun m-teken
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

                          Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

                          Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

                          Comment


                          • Dit is het logo dus.
                            Kan je gewoon kopen, dus ik denk niet dat het voor speciale editie is.

                            Comment


                            • visogen
                              *lol*

                              ROFL

                              gTa, ge zijt nen aap.

                              ...



                              Ik heb het nu pas door.

                              In 't topic van de schaalmodellekes zag ik Sub555 z'n schitterende collectie posten en nog wat babbelen over modellen die 'ie wou en zo, en nu en dan zag ik "Visogen" staan. Ik wist dus eerst niet wat 't was, en las het als een merknaam van een sponsor ofzo. Aldus uitgesproken : Viezozjén (met klemtoon op de eerste en laatste lettergrepen).

                              *ROFL*

                              't Is dus vis-ogen.


                              Comment


                              • G ge zijt ne puitekop, als je dat nu maar door hebt

                                Comment


                                • Supergewoon

                                  Maar nog een geluk dat je niet evenveel kent over Subaru als over BMW of ik was mijn werk hier kwijt

                                  Comment


                                  • De 2.0 Spec B gespot in de US. Knappe velgen en het interieur met rood leder mag er ook wel zijn zne!!!



                                    Comment


                                    • Fuij Heavy Industies Aplies to the FIA for Group N Homologation for the Subaru Impreza WRX STI Spec C
                                      Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), a global manufacturer of transportation and aerospace-related products and the maker of Subaru automobiles, today announced that it would submit a homologation application to the Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) for the finely tuned new Subaru Impreza WRX STI spec C to rally as a Group N vehicle in 2006*.

                                      To enter FIA-approved racing and rallying championships that take place around the world, cars must be homologated according to the FIA regulations. Group N (production cars) is one of the rally and off-road vehicle groups set forth by the FIA. Defined as large-scale series production touring cars, Group N homologation imposes strict limits on modifications to production models and is known as the category that best reflects the performance inherent to the basic production model


                                      WRX STI spec C is very suitable for racing due to its lightened body and high performance engine. Therefore, the application embodies the company’s plan to position this model as a key competitor in motorsport activities for 2005 and beyond. Last year, Subaru Impreza WRX STI spec C �WR-Limited 2004� was applied for the FIA homologation.

                                      FHI will produce more than 1,000 units of the Impreza WRX STI spec C during 2005, which is the minimum level of production required for Group N classification, and the company is planning to have the vehicle homologated before the 2006 rally season begins.

                                      Major Features of the finely tuned new Impreza WRX STI spec C

                                      - Compared to the Impreza WRX STI, Impreza WRX STI spec C is about 70 kilograms lighter through the adaptation of lighter glass, a trunk lid composed of aluminum, and thinner roof construction.

                                      - Reinforcing braces have been added to the front strut tower on the WRX STI spec C. In addition, the solid bars used to connect the front pillar and upper frame have been replaced by enhanced hollow bars and rigidity of chassis have been improved

                                      - A rear crossbar has been fitted to further improve body rigidity.

                                      - The turbocharger in the Impreza WRX STI spec C uses precise ball bearings in the shaft to reduce friction, thereby offering a smooth and speedy turbo boost and providing ideal engine response.

                                      - A large water reservoir for the intercooler water spray as well as an air-cooled engine oil cooler have been implemented to ensure stable engine performance.

                                      * Applicable 17inch tire specification only








                                      Comment


                                      • WR Limited Editions 2005

                                        Comment


                                        • waaah,
                                          m'n buur - in de brede zin van't woord - met z'n wrx lichte vracht is net thuisgekomen
                                          wat een geluid, m'n raam staat open en hoorde het geroffel, mmmmm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X