Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Massa's agressief. De mooiste wrc me dunkt!

Comment

• Don't like it, vorig model was de mooiste, alhoewel ik die van '99 ook niet mis vond.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vorig model was in ieder geval stukken knapper. Nu ziet hij er terug zo Japans uit

Comment

• WRX sti

Zopas meegereden in een Subaru WRX sti die binnen geweest is bij ProDrive. 't Beestje heeft 320pk. Ik sta gewoon nog te beven. De max, subliem, fenomenaal! Ongelooflijk hoe die wagen vooruit sprint...
          en de grip... en het geluid... Fantastische wagen.
          Ik had al met een 'gewone' WRX gereden, maar deze van daarnet... een niveau'ke hoger. Mocht ik daar iedere dag mee rondrijden krijg ik constant spontane orgasmes.
          Was in een kleur dat ik nog niet veel gezien had, dit kleur:

Comment

• Had hij ook die velgen e.d.?? Dan zou je wel eens met een WR01 versie hebben meegereden, is een speciale editie voor Solberg met 320PK.
            Die is in België nooit geleverd, wel in Frankrijk dacht ik.

En anders was het mss een STI met PPP? Of had hij nog extra's?
            Je moet die mens eens www.subaru-forum.be doorspelen

Comment

• traditionele studioshots

Comment

• Comment

• 12345

Comment

• Op IAA

Comment

• Zalig, nu is het zeker m'n favoriete rallywagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                        Zalig, nu is het zeker m'n favoriete rallywagen!
                        daarvoor nog niet of wa

j/k

Comment

• Damn dacht ik ff dat subaru het verknald had met die facelift O_o maar dat was blijkbaar een missing :o wat een knappe kar .. zeker die achterlichten!
                          Btw hangen die altijd zo laag ? Alez voor de rally :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555

Whooehoehoe :p die mannen met 4 in hun Justy'ken tegen een echte getunede Subaru Impreza WRX en ma plezier maken in da klein baksken Fantastisch !!!

Oja sommige stukjes blokkeren, maar het loopt voort hoor daarna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                              Damn dacht ik ff dat subaru het verknald had met die facelift O_o maar dat was blijkbaar een missing :o wat een knappe kar .. zeker die achterlichten!
                              Btw hangen die altijd zo laag ? Alez voor de rally :s
                              Tis te zien voor welke rally he!

Een rally zoals die bvb van Frankrijk, die een straatrally is, daar zal hij toch wel laag liggen hoor.

maar in rotsige rally's enzo denk ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                Tis te zien voor welke rally he!

Een rally zoals die bvb van Frankrijk, die een straatrally is, daar zal hij toch wel laag liggen hoor.

maar in rotsige rally's enzo denk ik niet
                                Dermee datk de vraag stel hé

Comment

• Ik hoop dat de Impreza die we hier op de baan gaan zien ook diezelfde "agressiviteit" zal uitstralen, maar ik vrees er een beetje voor ... hij zal in ieder geval niet zo breed gekast zijn.

Maar dat vond ik van de huidige Impreza ook .. die wagen heeft gewoon dat WRX-kleedje nodig.

Comment

• Hm, het zal sowieso alles of niets worden.

Vanaf volgend jaar heb je enkel nog de 2.0 benzineboxer en dan heb je enkel nog de 2.5 WRX (STI). Dus als je eentje ziet (???) dan zal hij al sowieso velgen hebben en geen wieldeksels meer aangezien er geen 1.6 meer tussenzit

Comment

• Dubbele Turbo + supercharger + FMIC wat tot een dikke 600Pk moet leiden.
                                      Setje kost wel een aardige 9.999 dollar US.

Lekker gevuld:
                                      screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>

screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>

Comment

• Knappe nieuwe kleur voor de Impreza (ook op Forester en Legacy)

Comment

Working...
                                        X