Massa's agressief. De mooiste wrc me dunkt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUBARU Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
WRX sti
Zopas meegereden in een Subaru WRX sti die binnen geweest is bij ProDrive. 't Beestje heeft 320pk. Ik sta gewoon nog te beven. De max, subliem, fenomenaal! Ongelooflijk hoe die wagen vooruit sprint...
en de grip... en het geluid... Fantastische wagen.
Ik had al met een 'gewone' WRX gereden, maar deze van daarnet... een niveau'ke hoger. Mocht ik daar iedere dag mee rondrijden krijg ik constant spontane orgasmes.
Was in een kleur dat ik nog niet veel gezien had, dit kleur:
Comment
-
Had hij ook die velgen e.d.?? Dan zou je wel eens met een WR01 versie hebben meegereden, is een speciale editie voor Solberg met 320PK.
Die is in België nooit geleverd, wel in Frankrijk dacht ik.
En anders was het mss een STI met PPP? Of had hij nog extra's?
Je moet die mens eens www.subaru-forum.be doorspelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Whooehoehoe :p die mannen met 4 in hun Justy'ken tegen een echte getunede Subaru Impreza WRXen ma plezier maken in da klein baksken
Fantastisch !!!
Oja sommige stukjes blokkeren, maar het loopt voort hoor daarna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnDamn dacht ik ff dat subaru het verknald had met die facelift O_o maar dat was blijkbaar een missing :o wat een knappe kar .. zeker die achterlichten!
Btw hangen die altijd zo laag ? Alez voor de rally :s
Een rally zoals die bvb van Frankrijk, die een straatrally is, daar zal hij toch wel laag liggen hoor.
maar in rotsige rally's enzo denk ik niet
Comment
-
Ik hoop dat de Impreza die we hier op de baan gaan zien ook diezelfde "agressiviteit" zal uitstralen, maar ik vrees er een beetje voor ... hij zal in ieder geval niet zo breed gekast zijn.
Maar dat vond ik van de huidige Impreza ook .. die wagen heeft gewoon dat WRX-kleedje nodig.
Comment
-
Dubbele Turbo + supercharger + FMIC wat tot een dikke 600Pk moet leiden.
Setje kost wel een aardige 9.999 dollar US.
Lekker gevuld:
screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>
screen.width-300){ this.height = Math.round(((screen.width-300)/this.width)*this.height); this.width = (screen.width-300); }" border=0>
Comment
Comment